Gunn@r Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Har akkurat formatert PCen og lagt inn programmene som jeg skal ha og PCen funker fint. Etter noen få dager får jeg plutselig opp denne bluescreenen neste gang jeg booter: stop: 0x0000021a windows logon Har prøvd å reparere Windows ved hjelp av XP-cden, uten at det har hjulpet. Hjelp! Endret 12. juni 2008 av nilsrune Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjer det også i safe mode? og står det noen driver oppført? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Skjer det også i safe mode?og står det noen driver oppført? Tror ikke det skjer i safemode. Men det er ikke hver gang bluescreenen kommer opp, bare sånn tredje hver gang æ starter pcen eller no. Om det er listet opp noen drivere på BSOD-meldingen? Nei, ikke som æ kan se... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjer ikke hver gang... høres ut som et hardware problem spør du meg. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Skjer ikke hver gang... høres ut som et hardware problem spør du meg. kanskje det...men isåfall hva? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Aner ikke, kjøleproblem, løs kabel.... Vet litt lite til å si akkurat hva som er galt. Men kommer det samme feilmelding hver gang? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Aner ikke, kjøleproblem, løs kabel....Vet litt lite til å si akkurat hva som er galt. Men kommer det samme feilmelding hver gang? Akkurat samme feilmelding ja. Alt æ vet er at det har noe å gjøre med fila Winlogon.exe...så tror ikke det er et hardware-problem... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hømmm for en rar feil. Nei, det er ike nødvendigvis et hardware problem, men det var mest nærliggende på grunn av at det ikke skjedde hver gang du startet. Men hvis det alltid skjer med winlogin, og samme feilmelding, kan det nok fortsatt være et software problem ja. Da ser jeg ikke noe annet en at det kan være malware, kjør en virussjekk. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 hømmm for en rar feil.Nei, det er ike nødvendigvis et hardware problem, men det var mest nærliggende på grunn av at det ikke skjedde hver gang du startet. Men hvis det alltid skjer med winlogin, og samme feilmelding, kan det nok fortsatt være et software problem ja. Da ser jeg ikke noe annet en at det kan være malware, kjør en virussjekk. No virus... Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har du lagt inn Windows oppdateringene fra Microsoft? Microsoft lagde en oppdatering som gjorde at dette ikke skulle skje. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Har du lagt inn Windows oppdateringene fra Microsoft?Microsoft lagde en oppdatering som gjorde at dette ikke skulle skje. Alle oppdateringene er lagt inn ja, men har byttet ut PCen, så vi sier problemet er "løst"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå