grafikkjens Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Amatøren slår til igjen. Jeg har en Amd t.b 1400/A7A 266+EKL PAPST CPU-Vifte m/kulelager(24 db) samt kabinettvifter. Bruker Asus Probe. Tempen ligger på rundt 60 selv med åpent kabinett. Før hadde jeg en GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA (45 db) men det var som å sove ute på gardemoen(trur eg) Har lyst til å prøve Artic Silver, men har hørt at det ikke er særlig heldig!! Vanlig goop hjalp ikke noe særlig. :?: Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Tror ikke artic silver er løsningen for deg.....prøv en ny cpu vifte(en bedre enn den du har i dag+artic silver).Med en cpu temp på 60 grader er det tydelig at det er vifta di som er for dårlig. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 tull, arctic silver er genialt, men arctic silver 3 dukker opp snart så hold utkikk etter det. jeg fikk 10 C bedre kjøling med AS2. t-bird 1400 m/ moddet globalwin FOP38 så den kjører på 7V istedet for 12V. Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Det jeg mente var at han burde få tak i en bedre vifte+artic silver...Vet at det ikke er tull å bruke artic silver på cpu(gjør dette selv),men det største problemet her ser ut til å være for dårlig vifte/kjøleribbe. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hmm.... Finnes det ikke kjøleribber i 100% sølv?? Det hadde kjølt no for j******!!! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 hvorfor går du ikke til en gullsmed, og blar opp (må innrømme at det å se kjøleeffekten hadde vært spennende!) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 10:20, Typhon skrev:Finnes det ikke kjøleribber i 100% sølv??Det hadde kjølt no for j******!!! Sølv leder ikke varme spesielt mye bedre enn kobber. Tar man da prisen i betraktning så, ja da sier det seg selv. Har sett noen kobberribber som er sølvforgylt, men ytelse/pris forholdet er ikke særlig imponerende. Lenke til kommentar
CPU Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Ribba lå nok ikke p slik den skulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå