Evilmoon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har to gamle geforde 7800 GT kort jeg har tenkt å få kjørt i SLI en stund nå, men jeg har aldri fått tak i ei SLI bro. Men nå har jeg mulighet til å få tak i ei crossfire bro, Er det noen mulighet for at denne broa passer på SLI kortene slik at jeg kan bruke crossfire broa til å kjøre SLI? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Så vidt meg bekjent så er det to helt forskjellige teknologier og det vil nok neppe fungere å bruke en Crossfire-bro på SLI-kort. Hvis du har problemer med å få tak i en slik bro så kan du ta kontakt med en webshop (komplett, ps.no osv) og spørre om du kan få kjøpe en slik overgang fra de. Vil anta at det er noe de har ekstra på lager. Endret 3. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Evilmoon Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takk for meget raske svar, og takk for tipset skal ta kontakt med en av webshopene nå med en gang Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det skal følge med alle kort som kan kjøre SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå