Gå til innhold

Itagaki Leaving Team Ninja, Suing Tecmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper MS ansetter Itagaki og kjøper Ninja Gaiden fra Tecmo. Bruk gjerne de milliardene som var ment til Yahoo-oppkjøpet :p

NG er ikke verd en brøkdel av Yahoo.. :p

Forøvrig tipper jeg Itagaki havner enten i Konami eller MS.

Har ikke vært noen fan av noen av spillene, fullstendig klar over at han har mange fans.

Det jeg er aller mest spent på hva som skjer med resten av Team Ninja, om de er ett team som navnet tilsier, og resten av gjengen dilter etter i ett nytt studio evt. ny arbeidsgiver, eller om de bare er glad for å være kvitt han og fortsetter videre i Tecmo.. :p

I diverse intervju o.l. har han aldri fremstått som sympatisk. :-/

Og det er alltid ham selv som har lagd spillene, nesten egenhendig i.flg. intervjuene.

Blir litt intressant å se hva resten av gjengen gjør, spessielt fikk de som lagde Sigma gjennomgå rett etter release. :-/

Har alltid trodd at mye av oppførselen hans som har vært spill for PR-galleriet, men hvis ikke skal vi ikke se bortifra at vi får høre litt av hvert.. :-/

Lenke til kommentar
Håper MS ansetter Itagaki og kjøper Ninja Gaiden fra Tecmo. Bruk gjerne de milliardene som var ment til Yahoo-oppkjøpet :p

Tror ikke de kunne fikset kamera med det busjette heller.

Spilt igjennom NG2 demoen 3 ganger i dag.

Ikke irritert meg over kameraet en eneste gang.

Lenke til kommentar

Sist slosse spill jeg spilte var DMC4, å gå over til NG2 demoen var rene himmelriket i forhold.

Jeg forstår ikke heilt hva Itagika gjør som er så spesielt egentlig, Ninja Gaiden er jo ikke akkurat ett fantastisk eksemplar på nytenking og oppfinnsomhet. En ninja (tatt langt ut av sin orginale kontekst selvfølgelig) som slakter både mann og monster over lav sko så blod og lemmer flyr alle herrens veien. Orginalt? Njaaa, ikke akkurat, tror en tenåring skulle greid å komme på samme konseptet, men så er det ett heilt greit konsept og spør du meg. Det blir mer fokus på det spillet handler om, kamp. Istedefor en plat storyline som føles som den legger seg i veien for moroa istedefor å drive spilleren framover.

NG er bra, men det er pga gameplay og det som har blitt implementert. Alle ideer virker egentlig mer...tja, opplagt enn intrikate ideer som krever ett usedvanlig skarpt sinn.

Lenke til kommentar

For oss som synes Ninjaer er noe av det kuleste på jord så er Ninja Gaiden serien det beste som finnes. DMC, God of War og Heavenly Sword er vel og bra, men for meg er Ryu den beste. Omgivelsene og storyen er ikke noe å rope hurra for, men selve kampmotoren er så fantastisk at alt annet blir irrelevant.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...