Gå til innhold

Skinhead, hva er folkets mening?


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om det?

Skinnet meg i natt, påvirket at noe drikke.. Er helt jevnt.

 

Men ka synes folket om de?

Mener ikke nynazistiske. Mener den orginale engelske stilen?

 

Var noe eg hadde lyst til å gjøre lenge og bare gjorde det i natt litt full..

 

Så, hva er folkets tanker om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når har eg selv gått skinhead i snart tre måneder. Bruker maskin + høvel. Blir silkemykt! :)

 

Men nå holder eg på å la håret gro igjen. Er litt lei. Vil farge håret. Men har ingenting i mot skinhead på et generelt nivå. Passer personen det ser det bra ut. Passer han det ikke er det bare nok en "bad hairday".

Lenke til kommentar

Var ein sommer eg var i Kroatia der mor mi og tanta mi klaga over hårsveisen min (forstod ikkje kva som var så gale). Så då eg skulle til frisøren der nede som kosta rundt 50 kr, sa eg at dei kunne ta alt ned til 1 mm. Det gjekk litt tid å venne seg til. Mamma synest det såg bra ut, men jentene som gjekk i klassen min på den tida fekk eg berre negative kommentarar av når eg begynnte på skulen igjen (sommeren til 10. klasse var det)

 

Har kanskje planar om å skinne meg igjen. Har det ganske kort no. Er eigentleg ein sånn venne-seg-til-sak for deg sjølv og andre.

Trur eigentleg ikkje eg er den som passer best med skinhead, men det er jo litt digg om sommeren :] Og viss man får litt brunfarge så passer det kanskje enda bedre.

Lenke til kommentar

Måtte skinne meg etter CL-finalen.

 

Ble ikke barbert, men hadde ca. 2-3mm. Det vokser fort og merker stor forskjell allerede nå. Men det er veldig behagelig, hvertfall nå som det er så varmt. :)

 

I begynnelsen var det veldig uvant, og følte at alle så på meg :p , men nå er jeg egentlig fornøyd. Ikke det at jeg kommer til å ta det så kort igjen, hvertfall ikke frivillig. :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

 

 


Når har eg selv gått skinhead i snart tre måneder. Bruker maskin + høvel. Blir silkemykt! smile.gif


folk har fordommer om folk som er skinnet. Mange forbinder skins med nazzer. Noen som kan være et problem for folk som kjører stilen.
Er egentlig ganske rart med tanke på at en "ekte" skin er apolitisk og langt i fra rasist. Med tanke på deres jamaicanske "røtter".
Men i senere tider ble det splittelse og politisk polarisering i skin miljøene. Og nazistene var god til å ta til seg stilen.

Men jeg tenker at, hvis folk uansett ikke kjenner meg. Kan de ha så mange fordommer de vil. Om det er på grunn av stilen min, eller ikke. smile.png Endret av kmatis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...