Gå til innhold

Konami sensurer anmeldelser av MGS4!

Anbefalte innlegg

Jo selvsagt, det er jo ytringsfrihet. I realiteten kan jeg jo selvsagt si at jeg ikke liker Ringenes Herre. Problemet er bare at jeg aldri har satt meg inn i det. For meg er Ringenes Herre bare masse dritt med dverger og overnaturlige troll, imidlertid innser jeg at dette nok skyldes at jeg ikke har forstått konseptet. Det er jo åpenbart at mange får utrolig mye ut av disse bøkene.

Dette er et veldig godt poeng. Man kan si at man ikke liker f. eks Ringenes Herre. Men man kommer uansett ikke bortfra at det er sinnsykt godt lagd, både det estetiske og historiemessig. Det samme gjelder for MGS.

Man kan si at man ikke liker MGS og det er jo selvfølgelig greit, men man kommer ikke bortfra at det er sinnsykt godt lagd og har en helt egen verdi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bear^ : Ja, det var akkurat det jeg ville fram til. Vi må for all del være kritiske til slike "nyheter". For en må også tanke på - i den store korrupte industrien, spillbransjen er - at noen kan likegodt betale penger for en positivt anmeldelse, som en negativ. Og ja, Konami har skrytt nesten uhemmet over hvor bra MGS er, så derfor har de selvsagt ekstra mye å tape. Men som sagt, jeg velger å tro at dette er spindelvev, og har kun opprinnelse i rykter. Jeg har tidligere skrevet hva jeg tror saken handler om, så jeg gjentar ikke det nå. :)

Endret av the Stig
Lenke til kommentar

Er ikke noe nytt att spillutgiver sesurerer anmeldelser, de har faktisk alltid gjort det men forskjellen på før og nå er att nå kommer slik ting fram.

Godt å se att jeg ikke er alene om å mislike MGS. Mere møkk skal man lete lenge etter men så er det min smak som er riktig for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...