DanielBS Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) En ''Bucket Liste'' er en liste over ting du vil gjøre før du dør. Tenkte det hadde vært artig å vite hva dere ville gjort før dere ''Kick the bucket'' (Dør) Jeg og noen kompiser har faktisk tenkt å dra ut på en reise for å gjøre 100 ting vi vil før vi dør. Og til nå har vi, eller jeg.. putta 15 ting på den lista. Bucket List: 1. Filme vær eneste ting vi gjør. 2. Fly 1 mil i hanglider. 3. Dra til alle land i hele verden. 4. Gi en dress til en uteligger, og en stor pizza 5. Svømme med delfiner. 6. Dykke mer enn 70 meter. 7. Stå på toppen av Mount Everest. 8. Reise hele Amazon Elva, fra toppen å ned i en båt. 9. Hai fiske, å få en hai på kroken. 10. Kysse ei fra Playboy. 11. Ri på en elefant. 12. Sykkle hele Chinesiske mur. 13. Hoppe i fallskjerm. 14. Finn en ny stjærne å gi den et navn. 15. Vær på 2 plasser på samme tid. Yeah, så hva er deres bucket liste? Om dere ikke har, så kom vertfall med noen ting dere ville gjort før dere dør =) Endret 3. juni 2008 av DanielBS Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Å dra til Hawaii er min største drøm Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Å noen gang tørre å ta meg sjøl på tissen :S Neida No mere serriøst Hoppe strikk hadde vært utrolig gøy, men vet ikke on jeg tør Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1. Backstage med Metallica 2. Hoppe i fallskjerm 3. Oppleve intelligente datamaskiner (som kan tenke sjæl og mene, måtte stå for det de sa) 4. Eie en '64 Mustang og/eller en Mustang Shelby GT 5. Styre Knock Nevis 6. tur i fly i minst 5 mach 7. Eie alle signaturgitarene til Kirk Hammett 8. Lære meg Lucid Dreaming 9. Tjene penger på musikk. 10. Kjøpe meg tung-mc + lappen 11. bli ferdig utdannet styrmann 12. Reise ut i rommet Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dette er noe jeg tenker på ofte. Og nå skal dere få HELE lista: 1. Hoppe i fallskjerm. 2. Ta tung motorsykkellappen og kjøpe en skikkelig fet en 3. Dra til Japan 4. Møte AUdrey Kitching 5. Få tvillinger 6. Gifte meg 7. Starte et firma og tjene kjempebra 8. Gå på skole i Stocholm 9. Se en isbjørn i "sitt rette miljø" 10. Dykke ved The Great Barrier Reef 11. Adoptere en unge 12. Lære ett nytt språk 13. Være med i en film 14. Skrive en bok 15. Finne opp noe nyttig 16. Eie eget hus 17. Lære meg å forsvare meg selv... ja.. 18. Få flere tattoveringer 19. Bestige ett fjell 20. Reise ut i rommet 21. Se ett lynnedslag fra havet 22. Gå på en konsert med ett utrolig kjent band 23. Kjøre Luftbalong 24. Se meteor regn 25. Gi mye penger til veldedighet 26. Ha en meningsfull samtale med en uteligger 27. Ha en jobb jeg elsker 28. Gå på en drive-in kino 29. Besøke alle 7 kontinentene 30. Rafting 31. Endre navnet mitt 32. Få skrevet en biografi om meg 33. Dø mens jeg fortsatt er sprek og ikke helt på jordet 34. Adoptere ett dyr fra ett slikt "animal shelter" Det var sånn ca det^-^ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dette er noe jeg tenker på ofte. Og nå skal dere få HELE lista: 1. Hoppe i fallskjerm.2. Ta tung motorsykkellappen og kjøpe en skikkelig fet en 3. Dra til Japan 4. Møte AUdrey Kitching 5. Få tvillinger 6. Gifte meg 7. Starte et firma og tjene kjempebra 8. Gå på skole i Stocholm 9. Se en isbjørn i "sitt rette miljø" 10. Dykke ved The Great Barrier Reef 11. Adoptere en unge 12. Lære ett nytt språk 13. Være med i en film 14. Skrive en bok 15. Finne opp noe nyttig 16. Eie eget hus 17. Lære meg å forsvare meg selv... ja.. 18. Få flere tattoveringer 19. Bestige ett fjell 20. Reise ut i rommet 21. Se ett lynnedslag fra havet 22. Gå på en konsert med ett utrolig kjent band 23. Kjøre Luftbalong 24. Se meteor regn 25. Gi mye penger til veldedighet 26. Ha en meningsfull samtale med en uteligger 27. Ha en jobb jeg elsker 28. Gå på en drive-in kino 29. Besøke alle 7 kontinentene 30. Rafting 31. Endre navnet mitt 32. Få skrevet en biografi om meg 33. Dø mens jeg fortsatt er sprek og ikke helt på jordet 34. Adoptere ett dyr fra ett slikt "animal shelter" Det var sånn ca det^-^ Her var mye jeg også har lyst til å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå