mu14 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet om det er noen vits i å bestille frikort først, og så bestille vanlig skattekort når jeg har tjent over frikortbeløpet. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet om det er noen vits i å bestille frikort først, og så bestille vanlig skattekort når jeg har tjent over frikortbeløpet. Selv har jeg tilbaketrukket frikortet mitt, og erstattet dette med et 10% kort. 10% er ikke mye, og dersom du går over grensen, vil du selvsagt få penger tilbake på skatten. Kommer selvsagt også litt an på hvilken jobb der er snakk om, og hvor mye du har i lønn. Jeg ville tatt en telefon til skatteetaten, og prøvd å fått noen tips. Gjorde dette selv, og vil si meg fornøyd med slik tingene er nå. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei det er ikke noe vits. Hvis du vet at du kommer til å tjene over frikortgrensen er det likesågreit å bestille et skattekort. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bare å regne på det. Kommer du til å gå f.eks til å tjene 5000 mer er det kanskje like greit å ha frikort. Du betaler like mye skatt i enda på visa... Spørsmålet er bare når du vil betale den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå