Leakim Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fable 2 har jo co-op, men jeg har ikke testet det selv enda. Co-open altså. Slik jeg har forstått det så kan kun en av dere spille som helt, og han andre er bare med for å hjelpe deg med å knerte ting. Helt riktig det. Medspilleren din blir faktisk usynlig hver gang det kommer til viktige ting for historien osv. x) Er hovedsaklig der for å hjelpe deg å drepe (slik som du sa) Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Slenger meg på denne så slipper jeg lage en ny: Som han sa "trenger ikke være skytespill" Noen som har noen bra? Hva som helst egentlig? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Antar at det er splitscreen dere er ute etter. Du har jo flere på Live Arcade som kan fungere der, blant annet Doom. Ellers så kan du jo gå litt i arkivet til gamle Xbox'en, der vil du finne Halo1 og 2, pluss et Baldursgate Dark Aliance. Siste nevnte er ikke FPS, men god coop underholding i Diablo stil. Sjekk også ut denne siden: http://www.co-optimus.com Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva med Call of duty: World at War? det spillet har en bra coop del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå