Cayd Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hmm lurer på hva min account(s)+collectors edition er verdt: World of Warcraft collectors edition - perfekt stand The Burning Crusade collectors edition - perfekt stand lvl 70 human paladin på pve server med Kara/ssc gear -vanlig flying mount, 375 jewelcrafting/375 mining. lvl 70 dwarf warrior på pve server med kara gear/epic engineering fly, 375 armoursmith/375 engineering, noe pvp gear. lvl 62 human rogue - epic horse , 375 alchemy, 320 herbalism lvl 42 human warlock ca.1500 gold totalt lvl 70 undead priest på pvp server med 437 resilience, 375 tailoring/375 enchanting lvl 70 troll hunter på pvp server med ca. 250 resilience, 375 mining/375 skinning ca.1000 gold totalt+masse enchanting mats Alle er på samme account, bortsett fra UD priest som er på account nr. 2.(klar for multiboxing) Kan evnt.flyttes tilbake til hovedaccount. Alle karakter har bra rep. og er gamle HC raidere, men alle karakter er i casual/pvp guilds nå. Noen idé om hva jeg kan få for dette, og hvor bør jeg eventuelt selge det? Takk! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du kan gi den til meg gratis, ettersom det er alt du har lov til ifølge retningslinjene på dette forumet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg vet ikke hvor mye du bør ta for kontoen din, men www.zett.no er stedet hvertfall. Se litt på siden og sammenlikn selv! edit: Spørs om det ikke hadde lønnt seg å opprette nye kontoer, 2 stk hvertfall, og flytte over karakterene dine for å så selge begge. Siden det er såpass mye rart på den kontoen tenkte jeg. Endret 2. juni 2008 av asad Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror ikke det er noe særlig verdt... er vel veldig mange som kvitter seg med WoW-kontoer nå, og ikke mange som ønsker å anskaffe... Kanskje når Wotlk kommer så blir det mer interesse?... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du kan gi den til meg gratis, ettersom det er alt du har lov til ifølge retningslinjene på dette forumet. Tullete møkkasvar. Han spør hva kontoen hans er verdt, og det er det ingen lov som nekter han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå