Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg sitter som vanlig og ser på diverse bilvideoer på youtube rett før sengetid, blant andre denne: mange klassikere der, men 1 bil gjorde meg nysgjerrig. Bilen som blir forbikjørt på 3:24, den blå, hva slags bil er det? klarer ikke å se det så tydelig, men kan det være en versjon av enten De Tomaso Pantera, eller Lamborghini Espada? fikk ingen av dem til å stemme hundre prosent! Noen som kan hjelpe? ikke at det er dødsviktig, men ble så nysgjerrig:) takk og god natt Endret 3. juni 2008 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg sitter som vanlig og ser på diverse bilvideoer på youtube rett før sengetid, blant andre denne: mange klassikere der, men 1 bil gjorde meg nysgjerrig. Bilen som blir forbikjørt på 3:24, den blå, hva slags bil er det? klarer ikke å se det så tydelig, men kan det være en versjon av enten De Tomaso Pantera, eller Lamborghini Espada? fikk ingen av dem til å stemme hundre prosent! Noen som kan hjelpe? ikke at det er dødsviktig, men ble så nysgjerrig:) takk og god natt Vanskelig å si 100%, men det kan se ut som en Mustang Mach 1 eller noe i den duren. Som sagt, vanskelig å si, spesielt siden bilen viser så pass dårlig, og i så alt for kort tid. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Plymouth Cuda anno 1970? http://musclecarscene.com/pictures/d/126-1...i-Cuda-Rear.jpg Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ganske sikker på at dette er en Lamborghini Uracco Endret 3. juni 2008 av rublings Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Plymouth Cuda anno 1970? http://musclecarscene.com/pictures/d/126-1...i-Cuda-Rear.jpg Hiver meg på den! Ved nærmere ettertanke ser jeg at det ikke er en mustang. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ganske sikker på at dette er en Lamborghini Uracco Og jeg er helt sikker på at du har rett, dog skrevet Urraco (2 r-er og kun 1 c): Sammenlignet med utsnitt fra videoen: Endret 3. juni 2008 av SeaLion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 takker for kompetente svar! Det er utvilsomt en urraco! sånt kan ta fra meg nattesøvnen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå