Nik Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei, Vet dette ikke er noe salgs-tema, men trenger hjelp. Har et Minox 35 GT 35 mm minikamera som jeg ser koster ca 450 Euro i Tyskland, men det er noe som heter Minox 35 GT-E eller S. Mitt heter bare GT. Noen som vet a) hva er forskjellen? B) hva er dette verdt ved salg i Norge? c) hvor bør jeg selge det? Takk for svar! mvh Nik. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ad C: Du kan jo forsøke bruktmarkedet her på Akamera.no. MLW Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du dobbeltpostet meldingen din. Fint om du ikke gjør det. MLW Lenke til kommentar
Nik Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Ja, fordi jeg senere så et annet forum som passet bedre! Vet det ikke er smart å gjøre det, mvh Nik Lenke til kommentar
Parapro Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hadde litt lyst å kjøpe et slikt kamera for en god tid tilbake, men har nettopp bestilt et Mustek Mini3... a) Tror dette er en eldre og enklere modell enn GT-E og GT-S, men tør ikke si akkurat forskjellen. B) Så nettopp et til salgs for 1000, inkl blitz c) foto.no er vel det største bruktmarkedet på analoge kamera i Norge. hilsen Parapro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå