Raytee Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei, tenkte jeg skulle kjøpe http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10335 Men så lurer jeg på om den er værdt pengene? Og hvor bra sirka den kommer til og dra Age of Conan på full grafikk, sirka hvor mye FPS kommer jeg til og ligge på? Kommer jeg til og få noe problemer med og dra det 100% med alt på high?? Takk Endret 2. juni 2008 av Raytee Lenke til kommentar
KDGRI Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei. Jeg har selv bestilt den og regner med at jeg får den imorgen. Kan gi deg en liten mini-anmeldelse da Lenke til kommentar
Akando Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Kommer til og dra den på full oppløsning ja.Blir pent da:) Men ikke med full AA og Bloom. Da blir det tynt med FPS. ca 20-25 tipper jeg. Men er ikke rare forskjellen på grafikk med full AA og Bloom etter hva jeg har sett på min pc:P Har ikke spilt så mye enda da:) Satt sammen ca lik pc i går bare med Q6600 og Maximus formula hk. Og det ble bra det,så tror ikke du blir skuffet ettersom du må ha ny pc for og få spilt conan:P Ps:Bloom effect stjeler 10fps så det er like greit og ikke ha på Endret 4. juni 2008 av Akando Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå