Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. de siste dagene har jeg fått sår forhud, den er helt rød... Penishodet mitt er også litt sårt, og rødt. Jeg hadde ubeskyttet sex sist uke, så jeg er redd det kan ha noe med det å gjøre. Jeg har jo hatt litt sår forhud før og, så det trenger kanskje ikke å ha noe med det å gjøre, men det har det sannsyneligvis. Hva skal jeg gjøre? Takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 det du skal gjøre er kort og godt å dra til legen Lenke til kommentar
citronen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Spar egenandelen, og la en kammerats uttale seg om saken? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gå til legens så er du sikker. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) En vanlig legetime koster ikke så mye da. Gå til legen du så er du sikker. Endret 3. juni 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du er litt erfaren så veit du om kukkemann ble sår under akten, og hvis den ikke ble det så er det jo noe annet muffens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg