dan1el Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Har dere noen tips til noen stillegående strømforsyninger? Har et lite prosjekt på gang... Har bestilt meg et Lian Li-kabinett som visstnok er støydempet... tok med noen passive kjølere til GPU og Chipset... Men mye av støyen tror jeg kommer fra PSU-vifta, og det er det vanskelig å gjøre noe med. Har dere noen tips til noen ekstremt stillegående PSUer? Kikka på Forton Source, men 300W er for lite, og 400W-saken kosta vel mye. Bring it on Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hiver meg på denne, har også behov for stillegående strømforsyning. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Halloen. Fortsatt ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan anbefale Corsair HX620W Ellers ser ser det ut til at datakjeden har en veeldig fin pris på Corsair TX650W som etter hva jeg kan forstå av reviews er like stillegående som 620W. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Hei. Takk for tips. Når jeg først var innom Datakjeden, kom jeg over denne: http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1422955 Hadde vært digg med en vifteløs sak. Det hadde fått PCen til å holde kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå