Gå til innhold

Hvordan finne ut hvordan videokort man har?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står jeg har; Windows Vista Home Premium (6.0, Build 6000)

Litt mer info: Skal spille Red Alert 2 som jheg har installert på min HP Pavilion dv6700 Notebook PC. Har installert spillet, men når jeg skal kjøre spillet etter installasjon kommer denne feilmeldingen:"***FATAL*** String Manager failed to initilaized properly."

Tenkte kanskje systemkravene var for dårlige, men man trenger en 800 Mhz processor, 256 MB RAM og 32 MB with TGL videocard. Alt ser ut til å være bra nok for PC-en min, og den skal kunne kjøre spillet lett. Lurer fært på hva som er galt.

Lenke til kommentar
Det står jeg har; Windows Vista Home Premium (6.0, Build 6000)

Litt mer info: Skal spille Red Alert 2 som jheg har installert på min HP Pavilion dv6700 Notebook PC. Har installert spillet, men når jeg skal kjøre spillet etter installasjon kommer denne feilmeldingen:"***FATAL*** String Manager failed to initilaized properly."

Tenkte kanskje systemkravene var for dårlige, men man trenger en 800 Mhz processor, 256 MB RAM og 32 MB with TGL videocard. Alt ser ut til å være bra nok for PC-en min, og den skal kunne kjøre spillet lett. Lurer fært på hva som er galt.

Vista i seg selv som er problemet, ikke driverne eller hardwaren din.

http://komku.blogspot.com/2007/07/red-aler...in-windows.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...