Kristi1408 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei! Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men hvordan kan jeg finne ut hvilket videokort jeg har? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hjelper hvis du forteller oss hvilket operativsystem du har for windows XP kan du trykke start>kjør> "dxdiag" > OK og velge arkfane "Video" Lenke til kommentar
Kristi1408 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har Vista og ikke XP. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 da kan du skrive "dxdiag" direkte i søkefeltet på startmenyen Lenke til kommentar
Kristi1408 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Det står jeg har; Windows Vista Home Premium (6.0, Build 6000) Litt mer info: Skal spille Red Alert 2 som jheg har installert på min HP Pavilion dv6700 Notebook PC. Har installert spillet, men når jeg skal kjøre spillet etter installasjon kommer denne feilmeldingen:"***FATAL*** String Manager failed to initilaized properly." Tenkte kanskje systemkravene var for dårlige, men man trenger en 800 Mhz processor, 256 MB RAM og 32 MB with TGL videocard. Alt ser ut til å være bra nok for PC-en min, og den skal kunne kjøre spillet lett. Lurer fært på hva som er galt. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 tipper det er vista som er feil, du kan jo prøve å kjøre installasjonene i kompatibilitetsmodus (høyreklikk på installasjonsfilen) men tviler på at det funker noe serlig Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det står jeg har; Windows Vista Home Premium (6.0, Build 6000) Litt mer info: Skal spille Red Alert 2 som jheg har installert på min HP Pavilion dv6700 Notebook PC. Har installert spillet, men når jeg skal kjøre spillet etter installasjon kommer denne feilmeldingen:"***FATAL*** String Manager failed to initilaized properly." Tenkte kanskje systemkravene var for dårlige, men man trenger en 800 Mhz processor, 256 MB RAM og 32 MB with TGL videocard. Alt ser ut til å være bra nok for PC-en min, og den skal kunne kjøre spillet lett. Lurer fært på hva som er galt. Vista i seg selv som er problemet, ikke driverne eller hardwaren din. http://komku.blogspot.com/2007/07/red-aler...in-windows.html Lenke til kommentar
Kristi1408 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Takk for svar! Problemet er at jeg har Command & Conquer - The First Decade så alt er annerledes:S Endret 2. juni 2008 av Kristi1408 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå