FL1P Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei. Jeg skal inn i luftforsvaret i slutten av juli. Fikk for noen dager siden ett brev fra Haukeland sykehus om at jeg endelig har fått time til en operasjon jeg har ventet på i ca 1 år nå. Problemer er at datoen er 18. aug, altså midt i rekrutten. Jeg trenger 1-2 ukers sykemelding. Er det mulig å få 1-2 ukers fri midt i rekrutten? Tviler på at de jeg blir kjent med der blir så fornøyd når jeg får ligge hjemme i sengen i 2 uker istedenfor lange marsjer og dritt. Flip Endret 2. juni 2008 av FL1P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 går ut ifra at de ordner 2 ukers sykemelding for deg, hvis det ikke er nødvendig at du ligger på sykehuset må du nok ligge på sykestua til leiren, evt på rommet ditt... ring VPV på 03003 og spør der om hva som skjer. hvilke operasjon er det forresten? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Sykestuen til leiren er ikke fristende. Det er egentlig bare et inngrep med lokalbedøvelse. Skal fjerne polyppene som ligger i nesen eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er nok sikkert mulig å få det ordnet skal du se. Men ring å hør med de så vet du det på forhånd og slipper å drive å styre og stelle Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du ligger sikkert på sykehuset til de mener det er forsvarlig å slippe deg ut. (er det dagkirurgi?) Deretter får du sikkert beskjed om å holde deg i ro den tiden du skal være i ro. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ringte nettopp VPV, og han sa at jeg ikke trengte å gjøre noe før jeg kom til rekrutten. Skulle si til legen første dag at jeg skulle operere. Var enklere enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Når jeg fjernet polyppene mine var jeg inn kl11 om morgenen og dro hjem fra sykehuset kl 16. Og da hadde jeg narkose, noe som gjorde at jeg måtte være der litt lenger. Du skal derimot ta det med ro etterpå grunnet fare for blødninger. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjipt å miste to uker av rekrutten da. Vet ikke hvordan det er i LUFT, men hadde det skjedd i Hæren hadde du garantert blitt dimmitert eller plassert i en miserabel stilling som ikke krever noe forkunnskaper. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Er det jeg frykter. Isåfall skipper jeg heller operasjonen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det blir nok kaffekokertjænest på deg Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 VJK er jo noen råtasser! Men fra spøk til alvor. Nå kjenner ikke jeg til den opperasjonen du skal utføre, men jeg ville kanskje rindt til VPV eller dit du skal tjenestegjør for å høre hva de sier. Hvis du klarer å utsette opperasjonen til etter rekrutten så kanskje det øker sjansene dine til å få en fin tjeneste. Kjenner heller ikke til hvor mye du er plaget av polyppene, men siden du allerede har venta i ett år så gjør det kanskje ikke noe å vente litt til? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Har tenkt å søke meg innpå Basesett 2 etter rekrutten. Er jo hardeste i luftforsvaret så kanskje å skippe 2 uker av rekrutten ikke er noe særlig lurt. Som sagt, venter heller ett år til da. Er ikke så jævli plaget nå lenger. For ett år siden var det helt forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå