Gå til innhold

C&C Generals like dårlig på alle oppløsninger 15-20fps h

Anbefalte innlegg

Har nå spilt de først 4 mission-ene på spillet, men syns at det hakket litt for mye, spesielt ved scrolling over sjermen og ved mange units på sjermen.

Bestemte meg for å prøve å finne en oppløsning sammen med detail level som fungerte bedre. Men til min forbauselse fungerte spillet like dårlig på all oppløsninger.

Kjørte 1024 x 768 med full details først.

Testet med fraps på en bestemt save med oppløsningen 1280x1024, 1024x768 og 800x600 m/full details, og 800x600 m low details. Fikk overaskende fra 10-20 fps (15 i gjennomsnitt) rundt op levelen på alle de forskjellige oppløsningene, altså like dårlig med alle.

Veldig rart. (levelen er KINA mot GLA der hvor det konstanst strømmer opprørerer fra den fotball stadioen, og hvor hun cloaka dama må komme seg til midten av togbane bruen)

Jeg kjører Win XP, med service pack 1, har MSI via kt266A HK, Xp 1700, ATI 8500DV AIW, 768MB DDR PC-266 (2100) ram, og WD 80GB SE.

Kjører ATI CATALYST 3.1 drivere. Ny formatert OS, go ingen program i bakgrunnen, utenom en disabled norton antivirus.

Installerte med mange program i bakgrunnen bla norton anitvirus 2003, kan det har gjort noe med install filene?, leste noe om det engang men har ikke tenkt på det siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker å ha stor oppløsing for å kunne se mer av "bildet" i spillet. Jeg kjører 1600*1024 med max detaljer, samt at jeg har e-mule, kazaa og brannmur surrende i bakgrunnen.

Litt hakk med massse enheter, men 100% flyt ellers.

Har ikke de beste specs heller, så skjønner ikke hva dere stresser med?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...