Ms-Me Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det mulig å fjerne dette? Vil gjerne slippe at alle jeg er sammen med ser hva jeg kaller meg. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har tenkt denne tanken selv, ikke dumt. Burde være smal sak å fikse noe sånt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Alle du er sammen med? De som sitter ved siden av deg når du diller på forumet Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Broren min sitter ved siden av meg ofte, jeg bruker pc på skole, og jeg bruker pc på jobb. Jeg vil gjerne være anonym her jeg, og det er vel meningen at man skal kunne være det? Blir vanskelig når det står på hver eneste side hvem man er. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hm. Kunne vært litt greit. Må jo grave meg ned i en underjordisk hule hver gang jeg skal inn her Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Personlig synes jeg det er helt akseptabelt og det gjør det enkelt å vite hvem du er logget inn som. Faktisk ser det penere ut når det er der enn når det ikke er der Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Er da bare å ha en måte å hake av at det ikke skal synes. Så kan folk som vil ha det der, ha det der. Og hvem du er logget inn som burde man vel vite? Endret 3. juni 2008 av Ms-Me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg