WhoDaresWins Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bare en påminnelse om at de som kjøper produkter herfra om å være sikre på at de vet hvilken vare du har bedt om slik at de sender den riktige varen. Har nemlig fått feil vare 3 ganger nå, ventet i snart 3 uker på å få den riktige delen får så å få vite at de ikke har den delen i sitt sortiment. Deretter venter de hele tiden med å returnere varen til de er helt sikre på at du har ventet lenge nok. Irriterende! Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Opplevde noe lignende selv... Jeg kjøpte EN minnebrikke til PC-en, den kom etter 2-3 uker.. Så motok jeg en til NESTE UKE (Måtte betale for og sende den tilbake) EN-TO uker senere mottok jeg ENDA EN BRIKKE(Måtte betale for og sende denne brikken tilbake og..) Men det verste var at brikken jeg bestilte skulle koste runt kr 300,-.. Men gjett hva jeg måtte betale for den... 750 kr!! Så summen jeg måtte betale totalt ble noe som.. ca 300Kr frakt hver vei på feil sendt vare #1 (Begge veier) ca 300Kr frakt hver vei på feil sendt vare #2 (begge veier) Og runt 250kr ekstra på den varen jeg skulle egentlig betalt runt 500 kr ink. frakt. (Også den ENESTE varen jeg bestillte) Endret 7. juni 2008 av GuggenJR Lenke til kommentar
kallenor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Da ville jeg rett og slett ha sendt et brev til komplett i etterkant. Dette ville jeg ikke funnet meg i. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Du har krav på å få kompensasjon for alle utlegg i sammenheng med tilbakesending av deres feilsendinger. Og hvis brikken kostet ca 300 skal du ikke betale mer enn det det sto at den koster. Det kalles en bindende avtale. Endret 9. juni 2008 av tommyms Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Opplevde noe lignende selv...Jeg kjøpte EN minnebrikke til PC-en, den kom etter 2-3 uker.. Så motok jeg en til NESTE UKE (Måtte betale for og sende den tilbake) EN-TO uker senere mottok jeg ENDA EN BRIKKE(Måtte betale for og sende denne brikken tilbake og..) Men det verste var at brikken jeg bestilte skulle koste runt kr 300,-.. Men gjett hva jeg måtte betale for den... 750 kr!! Så summen jeg måtte betale totalt ble noe som.. ca 300Kr frakt hver vei på feil sendt vare #1 (Begge veier) ca 300Kr frakt hver vei på feil sendt vare #2 (begge veier) Og runt 250kr ekstra på den varen jeg skulle egentlig betalt runt 500 kr ink. frakt. (Også den ENESTE varen jeg bestillte) Benyttet du angreretten, eller tok du kontakt med Komplett? Dersom du benyttet angreretten skulle du fått tilbake frakten fra dem og kun betalt frakt tilbake. Dersom du hadde tatt kontakt og sagt at det var levert feil vare skulle du betalt den orginale frakten fra dem, men fått refundert dine utgifter (gitt at du tok vare på kvitteringer) og ikke betalt frakt når de sender tilbake korrekt vare. Dette sier forbrukerkjøpsloven og slik har alltid Komplett oppført seg mot meg. Til trådstarter: Kjøpte du ny vare eller demovare? Jeg har opplevd at en demovare var feilmerket (Dvs at det sto feil produktnummer på produktet). Når jeg sa ifra om dette så fikk jeg beskjed om at produktet jeg ønsket var utgått og demovaren og var dessverre feilmerket. Da fikk jeg penger tilbake. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Opplevde noe lignende selv...Jeg kjøpte EN minnebrikke til PC-en, den kom etter 2-3 uker.. Så motok jeg en til NESTE UKE (Måtte betale for og sende den tilbake) EN-TO uker senere mottok jeg ENDA EN BRIKKE(Måtte betale for og sende denne brikken tilbake og..) Men det verste var at brikken jeg bestilte skulle koste runt kr 300,-.. Men gjett hva jeg måtte betale for den... 750 kr!! Så summen jeg måtte betale totalt ble noe som.. ca 300Kr frakt hver vei på feil sendt vare #1 (Begge veier) ca 300Kr frakt hver vei på feil sendt vare #2 (begge veier) Og runt 250kr ekstra på den varen jeg skulle egentlig betalt runt 500 kr ink. frakt. (Også den ENESTE varen jeg bestillte) Hvordan klarer du å få forsendelse av ei minnebrikke til eller fra Komplett til å koste 300 kroner? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er dette bestilling fra Komplett eller fra Norek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå