ScadamiCa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei. Klassen holer på å lager ei skoleavis. Jeg har tatt på meg det grufulle oppdraget med å lage pc-tips til avisa . Så jeg har ikke kommet på noen smarte tips, og lurer på om dere kan hjelpe meg med noen korte noen?, kan være lange også men ikke flere sider:) bare noen kjappe som ikke-data-nerder kan forstå Takker og bukker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 når du skriver en adresse f.eks www.hw.no, kan du bare skrive "hw" og så tykke ctrl+enter. dette funker på .no sider visst du har norsk IE, og .com når du har engelsk IE. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 når du skriver en adresse f.eks www.hw.no, kan du bare skrive "hw" og så tykke ctrl+enter. dette funker på .no sider visst du har norsk IE, og .com når du har engelsk IE. Eller uten å trykke noe som helst om du har opera (og riktig innstillinger). AtW Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 takker til Caveman Noen flere som har noen bra tips? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 antar tweaking og OC i bios er litt for vanskelig for "ikke"-nerder.... Hva med at man kan endre bakgrunn o.l. med å høyreklikke på skrivebordet osv. (Det _BØR_ man kunne ) Lenke til kommentar
umy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 du kan jo prøve å forklare foiskjellen på mirc og irc. har hørt mange bra kommenatrer fra ikke-nerder på den Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Du kunne jo skrive litt om hvor man finner utstyr for å lage sin egen webside gratis og fort og hvordan man gjør det, det er en sikker vinner hvis folk er litt modne... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Opplyse de uopplyste om at selve "boksen" heter kabinett, IKKE harddisk! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hurtigtaster i Windows Mine mest brukte: ctrl + c (kopiere) ctrl + v (lim inn) ctrl + z (angre) ctrl + x (klipp ut) alt + tab (veksle mellom åpne programmer) win + d (minimere eller gjenopprette alle vinduer) alt + F4 (lukk aktivt vindu) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Se om du finner .no i Tips & tricks-guiden til overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå