NuB Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Gjorde for to uker siden en bestilling hos Komplett, diverse komponenter til ny pc. En av delene (Et Sapphire Radeon 9100 skjermkort) var ikke inne ved bestilling, derfor har ordren hele tiden vært åpen. En tid var antatt dato for at Komplett skulle få varen 13.03. Så var det 07.03. Jeg hadde dermed regnet med at jeg kunne fått greiene til uka så jeg får kommet i gang (trenger den nye pcen). Nå er antattdatoen justert til 21.03. En måneds fra man bestiller til man får varene er jo ikke akkurat snadder. Men alt dette er vel vanlig i bransjen og forsåvidt ikke noe jeg kan klage på. Det jeg lurer på er om disse tidsforkyvningene gir noen rettigheter i forhold til å endre på ordren, eventuelt om det er mulig å få tilsendt de andre varene på forhånd. Sånn det er nå kan man fjerne varer fra en åpen ordre, men ikke legge til. Jada, det er bare snakk om mindre utlegg i porto, men likevel. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kan ikke forstå annet enn at du må kunne få forandre til et event annet kort eller få ordren uten det kortet. De kan jo ikke nekte deg å få tilsendt det de har og det må vere opp til deg om du vil vente på det kortet eller få med et annet i ordren, du har også full rett til å kanselere hele ordren så lenge den ikke er effektuert. Ring Komplett og snakk med dem så løser nok det hele seg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Åpen ordre hos Komplett menes at du hele tiden kan fjerne eller legge til varer. Du kan altså forandre ordren ved å velge ett annet kort. Husker ikke helt hvordan det var, om du må slette hele ordren for så å legge disse til på nytt, men du kan ivertfall forandre ordren så lenge den er åpen. Ring de hvis du får problemer, så hjelper de deg sikkert med å forandre ordren over telefon. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Ja riktig, jeg kan ringe de i morgen. Når det gjelder dette med legge til varer så er det sånn at man må slette ordren og legge inn på nytt. Dette fungerer jo ikke helt når man har bestilt ting som var ukens tilbud for et par uker siden og som har høyere pris nå. Tror forresten jeg skal kjøpe tilsvarende kort (bare med 3dCOnnect) i stedet hos en annen leverandør. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ja riktig, jeg kan ringe de i morgen. Når det gjelder dette med legge til varer så er det sånn at man må slette ordren og legge inn på nytt. Dette fungerer jo ikke helt når man har bestilt ting som var ukens tilbud for et par uker siden og som har høyere pris nå. Ja, det er jo sant. Men hvis du ringer de i morgen, som du sier, så legger de sikkert til noe for deg uten at du behøver å slette ordren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå