SirAmp Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Bilde av noen møllestener som står i Elveparken, er ganske fornøyd med bilde, men angrer på at jeg ikke tok med litt mer av treet til venstre. ISO: 100 F/: 6.3 Lukker: 1/250 edit: bilde krympet Endret 2. juni 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Nå må du huske å justere ned størrelsen av bildene dine da, SirAmp. Tom Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 er det ikke nok å komprimere dem? tar ikke mye plass! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) 500k er mye på en treg linje; f.eks via Egde (mobil). Og du gjør bildene dine en bjørnetjeneste ved å komprimere de for mye. Det er bedre å skalere de ned til rundt 1024-1280 på lengste side, og heller ha en litt høyere kvalitet. I tillegg vil browseren lage enda mer hakkemat av bildene. Så det er nok av fornuftige grunner til det ... edit: Det er mange som ikke gidder å kommentere når bildene er så svære. Tom Endret 2. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 tillater meg en liten bump, hadde vært morro med litt input Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Ok dokumentasjonsfoto, men det er ikke særlig kunstnerisk. Vanskelig å kommentere når en ikke vet hvilken målgruppe du søker Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 tja si det, er inspirert av "syv fotografer èn by" med bilder av den flotte byen Drammen har blitt, så gikk vel helst for en blanding av de to genrene du nevnte Lenke til kommentar
andersj Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er enig med Garanti. Du har på den ene siden med et tre, og full dybdeskarphet, som viser at du ønsker å skildre et miljø. På den andre siden har du denne flotte gjenstanden, som er et lite kunstverk i seg selv. Om du er ute etter miljøen, bør du nok noen skritt tilbake, gripe tak i linjene i bredden, linjene fra stien sammen med linjene i gjenstanden, og så plassere noen folk mellom og rundt. Et du ute etter gjenstanden, må du derimot et par skritt frem, og isolerede den og jobbe med linjer og vinkler og komposisjon. Men det er nå min ukyndige mening. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 takk for god kritikk, og er forsåget enig, og vurderte både ett skritt fram, og ett tilbake, hvis du ser min forrige post, som jeg tror du drev å svarte da jeg skrev, ser du mine tanker. et skritt tilbake hadde vært optimalt, men der var det så mye rot Lenke til kommentar
andersj Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jepp, gjorde nok det. Syntes ofte det kan være vanskelig å se slikt selv. Det er jo blandt annet derfor vi er her :-) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 helt klart! veldig allright å få litt input og andres meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå