Gå til innhold

Den nye TVNorge-logo'n...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at logoen ikke er noe fin. Hvem er det som ikke greier å lage en sånn...?

Akkurat det at den ikke er vanskelig å lage er nå et fryktelig dårlig argument da. Se på Nike sin logo (eller Microsoft, Novell). Ikke spesielt fancy den heller og TVN ville neppe fått skryt om de hadde kommet med en slik ting.

Lenke til kommentar
jaja.. men det var det første som slo meg da.. spessielt siden jeg hadde to boxer med novell 5.5 ved siden av meg da jeg skrev det :p

Antok du skrev det pga Novell har reagert mot TVN jeg ;)

nei, det visste jeg faktisk ikke noe om før jeg så det her :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg må si dere en liten ting... Tv norge har stjålet eller tatt den logoen!!! Søstra mi var på skoletur til konsentrasjonsleirene her for en stund tilbake, å der var det en benzin stasjon med akkurat den logoen!!

Trur de har de på film/Photo, så skal jeg sende det til Tv Norge! :lol::lol:

Lenke til kommentar

Novell tapte forøvrig den rettsaken angående logoen. De ble dømt til å betale saksomkostninger. Tror grunnlaget var at Novell ikke hadde copyright på N'n som logo, bare navnet "Novel" og "Netware".

Forøvrig så var det noe om at de 2 selskapene drev i 2 vidt forskjellige områder og at det ikke var noen fare for at noen skulle tro at det som var på skjermen var forbundtet med Novell.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg synes den er fin jeg. Og veldig tidsriktig som en eller annen sa.

Og det er mange kanaler som har logo oppe til venstre. (kanskje ikke så mange norske, men)

Og til en annen: TV2 tror jeg har bytta logo hvertfall en gang (?)

men men. om dere synes logoen stjeler for mye oppmerksomhet er vel ikke det det verste som kunne skje, ettersom det ikke er så mye TVNorge sender som klarer å stjele for mye oppmerksomhet. Eller kanskje det er det helt omvendte som skjer, og at logoen er det mest interessante på skjermen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...