Gå til innhold

Den nye TVNorge-logo'n...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke den er så ille, jeg da... :oops:

Den er definitivt mer "tidsriktig" enn den de hadde tidligere! minner meg litt om kanalen "E!"

Når det gjelder at TvNorge har byttet logo mange ganger før, så er jeg heller ikke helt enig. De har brukt den samme N'en hele veien, men TvNorge bytter grafikk etter sommer/vinterhalvår. (Tidligere var det også høst og vår). :roll:

Men det er jeg ER helt enig i, er at TvNorge ikke tjener på å bytte layout så ofte. De lager et image som ikke er kontinuelig, men rotete og ustabilt. Syns ikke de har klart å lære seg grafikken godt nok heller, før de la den ut på lufta. Stadige feil i bilder, og voice-overs som ligger på feil steder, begynner å bli en vanesak om man ser nok på TvNorge.

Nei, nordmenn liker ikke forandringer, det er jo en kjentsak. Så hvor lenge skal vi tro TvNorge holder på grafikken denne gangen? Jeg gir dem MAX to år... :lol:

Lenke til kommentar

Jeg syns den gav TVN litt mere "stil" (hvis de har det i det hele tatt da :shrug: ), men de kunne absolutt ha tjent seg på en logo som først dukker opp som en kraftig slik som den er i dag, og så fade ut til en mere gjennomsiktig logo etter ei stund.

Lenke til kommentar
var jo akkurat som en invertert Novell-logo jo :D

Uenig der. Novell har spisser i topp og bunn, TVN er flat. TVN har også noe mer enn bare enn N de har den røde firkanten.

Altså når Novell velger en logo som kun er en N så er det klart at noen logoer kan ligne. Om Novell velger en rettslig løsning på twisten tipper jeg de taper.

Novell sin rødfarge er også klart lysere

Lenke til kommentar
var jo akkurat som en invertert Novell-logo jo :D

Uenig der. Novell har spisser i topp og bunn, TVN er flat. TVN har også noe mer enn bare enn N de har den røde firkanten.

Altså når Novell velger en logo som kun er en N så er det klart at noen logoer kan ligne. Om Novell velger en rettslig løsning på twisten tipper jeg de taper.

Novell sin rødfarge er også klart lysere

jaja.. men det var det første som slo meg da.. spessielt siden jeg hadde to boxer med novell 5.5 ved siden av meg da jeg skrev det :p

Lenke til kommentar

Det var først i går at jeg skjønte at den N-kanalen var TV-norge :oops:

Trodde først at det var en "ny" kanal noe alle Z-TV eller noe sånt. Enig i at logoen ikke er noe fin. Hvem er det som ikke greier å lage en sånn...?

Uff... minner meg mest om noe jeg lagde i Paint for mange år siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...