sedsberg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Stygg er den! Ser ut som logoen til en ræve utelandsk kanal eller noe sånt For utlendinger så er det en ræva utelandsk kanal. :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Lol sant! tenkte ikke på det sånt Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg syns ikke den er så ille, jeg da... :oops: Den er definitivt mer "tidsriktig" enn den de hadde tidligere! minner meg litt om kanalen "E!" Når det gjelder at TvNorge har byttet logo mange ganger før, så er jeg heller ikke helt enig. De har brukt den samme N'en hele veien, men TvNorge bytter grafikk etter sommer/vinterhalvår. (Tidligere var det også høst og vår). Men det er jeg ER helt enig i, er at TvNorge ikke tjener på å bytte layout så ofte. De lager et image som ikke er kontinuelig, men rotete og ustabilt. Syns ikke de har klart å lære seg grafikken godt nok heller, før de la den ut på lufta. Stadige feil i bilder, og voice-overs som ligger på feil steder, begynner å bli en vanesak om man ser nok på TvNorge. Nei, nordmenn liker ikke forandringer, det er jo en kjentsak. Så hvor lenge skal vi tro TvNorge holder på grafikken denne gangen? Jeg gir dem MAX to år... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg syns den gav TVN litt mere "stil" (hvis de har det i det hele tatt da ), men de kunne absolutt ha tjent seg på en logo som først dukker opp som en kraftig slik som den er i dag, og så fade ut til en mere gjennomsiktig logo etter ei stund. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Når det gjelder at TvNorge har byttet logo mange ganger før, så er jeg heller ikke helt enig. De har brukt den samme N'en hele veien De hadde en annen logo før den gamle N'en, det var en "TVN"-logo. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 En ting er at TVN bytter logo osv, men er det ikke på tide å bytte ut alle de elendige seriene som fresh prince, full house, sister&sister og hva nå alle disse seriene heter? Samme drittinnhold, ny innpakkning : Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 var jo akkurat som en invertert Novell-logo jo Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ingen som har kommentert værmelldingene!!! De stygge karta og de digr firkantede rutene med x grader celsius i!!! :x :x :x Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 den er dessuten plassert i feil hjørne av skjermen Mac OS syndrom Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hvem bryr seg om TVN uansett? Sikkert noen som har fritids problemer som skal se BB Da ser jeg heller på at maskinen min ruster... Lenke til kommentar
Superior Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Logoen er stygg, men det styggeste er grafikken til nyhetene og værmeldingen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 var jo akkurat som en invertert Novell-logo jo Uenig der. Novell har spisser i topp og bunn, TVN er flat. TVN har også noe mer enn bare enn N de har den røde firkanten. Altså når Novell velger en logo som kun er en N så er det klart at noen logoer kan ligne. Om Novell velger en rettslig løsning på twisten tipper jeg de taper. Novell sin rødfarge er også klart lysere Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 var jo akkurat som en invertert Novell-logo jo Uenig der. Novell har spisser i topp og bunn, TVN er flat. TVN har også noe mer enn bare enn N de har den røde firkanten. Altså når Novell velger en logo som kun er en N så er det klart at noen logoer kan ligne. Om Novell velger en rettslig løsning på twisten tipper jeg de taper. Novell sin rødfarge er også klart lysere jaja.. men det var det første som slo meg da.. spessielt siden jeg hadde to boxer med novell 5.5 ved siden av meg da jeg skrev det Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Nå krever jo faktisk og Novell at TVNorge skiftar logo, iflg. Aftenposten.no. Skal bli interessant å sjå korleis den saka ender. Det ville vore svært dumt for TVNorge dersom dei må skifta logo nok ein gong, både pga. "image", og ikkje minst pga. dei økonomiske sidene. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jaja.. men det var det første som slo meg da.. spessielt siden jeg hadde to boxer med novell 5.5 ved siden av meg da jeg skrev det Antok du skrev det pga Novell har reagert mot TVN jeg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det var først i går at jeg skjønte at den N-kanalen var TV-norge :oops: Trodde først at det var en "ny" kanal noe alle Z-TV eller noe sånt. Enig i at logoen ikke er noe fin. Hvem er det som ikke greier å lage en sånn...? Uff... minner meg mest om noe jeg lagde i Paint for mange år siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå