Straydog Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jævlig lite kreativt... er alt jeg vil si! :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 den tar all oppmerksomheten .. ... rød logo .. Fuck nei ... Lenke til kommentar
molly Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Håpløs, enig i at rød logo er skikkelig teit, den stjeler masse oppmerksomhet oppi hjørnet der. molly Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 At den stjeler oppmerksomheten er ikke problemet. Tingen er at den er uhorvelig stygg! Den gamle var jo finere! Ser ut som noe fra tidlig på 80-tallet denne her. Fysj! Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Synes den er utrolig stygg. Og ja, det ser også ut som logoen til et bestemor-kakebakeprogram fra 70-tallet. Skjønner ikke hvorfor de byttet ut den gamle. Den var helt grei og (rimelig) diskré. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvem bryr seg om TVN uansett? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er jævlig felt med en rød firkant oppe i hjørnet.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Stygt.. Likte den gamle bedre. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ser ut som sønnen til sjefen ha fikset den... Er ikke pen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dere blir sikkert vant til den. Forvørig er tremenningen min på TVN nå Lenke til kommentar
Neo Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ja, den suger skikkelig. Men hører ikke denne posten hjemme i søppel? For er ikke dette søppel så vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dere blir sikkert vant til den. Forvørig er tremenningen min på TVN nå hva gjorde han/hun der? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Denne tråden passer vel fint i annet? Ja, den nye logoen er kjempestygg. Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ikke så helt inn i ræva akkurat, men litt stygg ja. Men samtidig litt kul, litt retro. Men synes at TVN har bytta logo litt mye i det siste, 3dje logone siden de starta, mens TV2 ikke har bytta logo i det hele tatt. Ganske simpel, enkel og ren logo, ikke noe dill-dall, som det lett kan bli, når de som lager logoen skal "vise sine evner innen PhotoShop", med masse fancy effekter, o.l. Men de burde absolutt gjort logoen øverst i hjørnet translucent, altså gjennomsiktig. Sllik: Da vil den ikke virke så forstyrrende på TV bildet, og alle klarer å se at det er TVN man ser på. Men altså, jeg ser ikke så veldig mye på TVN da, så jeg bryr meg ikke. Logoen er jo mye bedre en Telehor's dJuice, med de mange fancy logoene, som de bytter mellom hele tiden, telenor har vel ikke akkurat vært den som er flinkest til å bygge merkevarer. Se bare på SmartPhone, den største floppen deres. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 den er dessuten plassert i feil hjørne av skjermen Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Står i stil med resten av det usmakelige i kanalen, da særlig mange av BB'03 folka. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hva gjorde han/hun der? Hun leste opp nyheter i Aktuelt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Den er stygg som f, og så er den i feil hjørne. Den skulle også vært gjennomsiktig/mindre skrikende, og som om ikke alt dette var nok, må jeg endre til den nye logoen på fjernkontrollen min også... :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Stygg er den! Ser ut som logoen til en ræve utelandsk kanal eller noe sånt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 For det første, den minner meg om noe sånn suppepose greier fra toro. Og den har litt retro trekk ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå