Gå til innhold

skal skaffe meg ny tlf, men hvilken skal jeg gå for...

Anbefalte innlegg

ja, jeg skal skaffe meg ny telefon nå. har lyst på en Nokia siden jeg har hatt det før, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. kan også gå for et annet merke enn Nokia, selvfølgelig. at jeg kjøper tlf med bindingstid gjør meg fint lite. kommer uansett til å betale meg ut av det etter første måned, men da er det vel kanskje best å kjøpe telefon UTEN bindingstid/lås, sant?

hvem har de beste tilbudene på telefon med kontantkort da..? og hva slags modell kan dere anbefale? har en kompis som har K810i, og den er jo ypperlig nok. finnes det telefon som er i klasse med K810i og som ikke koster så overdrevent masse, hmm? N95 og sånt blir for dyrt for meg, altså...

telefonen bør ha:

- opptaksmuligheter (video + lyd)

- MINST 2mpx kamera! (kamera er MUST!)

- walkman behøves ikke, men hadde jo vært kjekt

prisen bør ikke overstige 2000,- noe særlig!

noen som har et par forslag liggende der som matcher kravene, hmm?

Endret av lknight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vil man spare noe som helst dersom man tar å kjøper en av de overnevnte telefonene MED kontant abb.? NOen som vet??

Tenker du på abn eller kontantkort? Med abn blir det som regel billigere, mens kontantkort blir dyrere enn abn. Det varierer så klart på åssem abn du velger.

Edland

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

finner ikke den innpå mobilnorge.no jeg..

har du flere alternativer? kan gå til 2000,- jeg. er ikke noe problem det.

ser at det er mange selskaper som tilbyr ny mobil + abb. på ett av deres tjenester... og da lurer jeg på hvilken jeg skal velge? jeg er IKKE keen på abbonnement, men kontantkort eller ulåst holder, altså.. :)

hva slags andre alternativer enn U100 har dere å komme med? K810i ble litt for feit for meg... vil ha en mellomting av k810i og U100. hadde vært perfekt det! også med minst 2mpx kamera!

noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...