Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

varn bærbar pc..

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en pc som blir ganske varm når jeg bruker den i 3-5 timer.. Vifter går som bare det, høres ut som den jobber hardt. Er det noen som vet om det går ann å bytte det, eller går den i stykke går det under 5 års reklamasjon..? Høres ut som maskin slitter etter 20min, så går vifte i 100..

mvh: odah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer nok det, men tror du at hviss vifter eller cpu får til helvete. Kan jeg sende til butikk for å reparere? Den er ikke 4 år engang, den skal vel holde mer en det? For håper at de tar imot det. jeg for nor stripper på skjermen, det er vel noe dø pixel. vet ikke om jeg kan klagge på det.

takk

Lenke til kommentar

Du har 5 års reklamasjonsrett på pc.

Døde piksler er små prikker på skjermen som kan lyse i forskjellige farger. Er det striper horisontalt eller vertikalt kan det være noe med selve skjermen eller grafikkortet f.eks.

Ang. vifte skal den ikke være sånn, og den var vel heller ikke slik da maskinen var ny? Vær obs på at den jobben ikke nødvendigvis går på reklamasjonsretten. Mange er glade i å sitte med pcen på fanget eller legge den i sofaen. Da samler det seg fort opp mye støv/smuss inne i maskinen som kan redusere kjølerens kapasitet.

Lenke til kommentar

Hei, stemmer det. pleide å ha på fange mye men har sluttet etter jeg kjøpte en pc putte, den er alt for varm for å ha på fanget nå.Mann kan nesten få brenne på huden hvis mann sitter for lenge på fange med den..

når det gjelder pixel greie så er det en vertical linje som kommer fra når jeg starter pc`n. Men forsvinne etterhvert pc er på. men hvis jeg tar på skjermen og vri litt så kommer den opp.

En ting til, siden siste gang jeg sendt den inn så har jeg lagt merke til at det er et eller ant løs inn i pc.. Om det er en skru eller hva, det vet ikke jeg. Ser også at bakk delen av pc ikke er skrudd åntelig fast.

spørsmål er om jeg skal sende inn til de som jeg kjøpte eller skal jeg bare la være?

takk

Endret av odah
Lenke til kommentar
Tenker kanskje jeg gjør det, men de er vel dritt lei av meg der siden jeg har levert den flere ganger på grunn av feil med nettverkskort. så vet ikke helt..

Det er jo ikke din feil hvis pcen din har mangler.

Kundene man blir drittlei av er de som kjefter og klager. Er man hyggelig selv så får du nok et smil tilbake. :)

Det beste er å få den inn så fort som mulig. Alltid dumt å la det ligge... ikke sålenge igjen av reklamasjonsretten din heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...