bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kjøpte en joikakakeboks med fire små joikakaker i. Jeg har rett på ny sant? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir vel vanskelig å bevise at du ikke har spist opp alle selv Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor mange har de lovet å legge i hver boks da? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke, men en ca 20 pleier det å være Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Må ha vært en feil, send klagemail eller reklamér på butikken. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke, men en ca 20 pleier det å være Aj, you've been scammed Ta kontakt med butikken, si at du fikk for lite kaker. De burde nok hjelpe deg Har du kjøpsbevis også, har du jo en reklamasjonssak Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvilken butikk kjøpte du fra? Coop har jo en sånn garanti som sier at du kan få nytt produkt etter at varen er spist opp hvis du ikke ble fornøyd. Da er det bare å klage så får du en ny boks. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Husker ikke. Men jeg kan jo prøve og se hva som skjer Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg ville sendt en mail eventuelt et brev til produsenten av Joikakaker hvor du forklarer hva som har skjedd. Om du formulerer deg skikkelig og forklarer hvor skuffet du var når boksen kun inneholdt fire kaker av ditt favorittprodukt, noe som satt en demper middagen eller noe sånt så er det ikke umulig de sender de deg en kasse med joikakaker som en kompensasjon. De fleste firmaer pleier å ha et glimt i øyet vedrørende slike saker. Jeg sendte en mail til Tine for en stund siden hvor jeg klagde på at åpningstuten på liters kartongene med sjokomelk hadde en tendens til å lekke, og jaggu sendte dem meg ikke en sjekk på 200 kr i posten! Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ok, men hvem produserer de? Edit: Fant ut hvor jeg skal skrive til de Endret 4. juni 2008 av Ollimo Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Joikakakeboks? Hva er det for noe tull? Joikakaker kommer hermetisert i hermetikkbokser og ikke i kakebokser. Forøvrig fylles hermetikkboksene etter vekt og ikke etter antall joikakaker. Jeg går ut fra at du har boksen og vil finne både produsent og produksjonsnummer på den. Du kan jo ringe til kundemotaket på fabrikken med informasjonen. De ville sikkert sette pris på info hvis de har feil ved utstyr eller kalibrering av utstyr. Da skal du heller ikke se bort fra at de ettersender en boks eller flere. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Joikakakeboks? Hva er det for noe tull? Joikakaker kommer hermetisert i hermetikkbokser og ikke i kakebokser. Forøvrig fylles hermetikkboksene etter vekt og ikke etter antall joikakaker.Jeg går ut fra at du har boksen og vil finne både produsent og produksjonsnummer på den. Du kan jo ringe til kundemotaket på fabrikken med informasjonen. De ville sikkert sette pris på info hvis de har feil ved utstyr eller kalibrering av utstyr. Da skal du heller ikke se bort fra at de ettersender en boks eller flere. Det skal liksom være bokser fylt med joikakaker, dermed joikakakeboks. (Altså joikakake-boks, ikke joika-kakeboks) Endret 10. juni 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Nettopp Har sendt inn en melding til kundeservice, men har ikke fått svar... Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Fikk et brev av de i dag. Gilde faktisk. De beklagde og skulle sende pengene tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå