Gå til innhold

For få joikakaker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken butikk kjøpte du fra? Coop har jo en sånn garanti som sier at du kan få nytt produkt etter at varen er spist opp hvis du ikke ble fornøyd. Da er det bare å klage så får du en ny boks.

Lenke til kommentar

Jeg ville sendt en mail eventuelt et brev til produsenten av Joikakaker hvor du forklarer hva som har skjedd. Om du formulerer deg skikkelig og forklarer hvor skuffet du var når boksen kun inneholdt fire kaker av ditt favorittprodukt, noe som satt en demper middagen eller noe sånt så er det ikke umulig de sender de deg en kasse med joikakaker som en kompensasjon. De fleste firmaer pleier å ha et glimt i øyet vedrørende slike saker. Jeg sendte en mail til Tine for en stund siden hvor jeg klagde på at åpningstuten på liters kartongene med sjokomelk hadde en tendens til å lekke, og jaggu sendte dem meg ikke en sjekk på 200 kr i posten!

Lenke til kommentar

Joikakakeboks? Hva er det for noe tull? Joikakaker kommer hermetisert i hermetikkbokser og ikke i kakebokser. Forøvrig fylles hermetikkboksene etter vekt og ikke etter antall joikakaker.

Jeg går ut fra at du har boksen og vil finne både produsent og produksjonsnummer på den. Du kan jo ringe til kundemotaket på fabrikken med informasjonen.

De ville sikkert sette pris på info hvis de har feil ved utstyr eller kalibrering av utstyr.

Da skal du heller ikke se bort fra at de ettersender en boks eller flere.

Lenke til kommentar
Joikakakeboks? Hva er det for noe tull? Joikakaker kommer hermetisert i hermetikkbokser og ikke i kakebokser. Forøvrig fylles hermetikkboksene etter vekt og ikke etter antall joikakaker.

Jeg går ut fra at du har boksen og vil finne både produsent og produksjonsnummer på den. Du kan jo ringe til kundemotaket på fabrikken med informasjonen.

De ville sikkert sette pris på info hvis de har feil ved utstyr eller kalibrering av utstyr.

Da skal du heller ikke se bort fra at de ettersender en boks eller flere.

Det skal liksom være bokser fylt med joikakaker, dermed joikakakeboks. (Altså joikakake-boks, ikke joika-kakeboks) ;)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...