equalern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei! Skal bestille meg en ny telefon og er veldig usikker på hvilken telefon jeg skal ta. Det som er veldig viktig når jeg kjøper en ny telefon er at den har_ * God lyd når jeg skal ringe til andre personer ( høre hva de sier i støy ) * Gode taster, ikke slike taster hvor jeg ikke ser hva jeg trykker ( har store fingre ) * GPS, reiser 3 - 5 dager i uka utenlands i hele Europa, så trenger GPS. (Må være Nokia) Har lest at man kan få kjøpt sånn GPS penn? eller noe slikt til en mobil. Men dette er jo til utvalgte telefoner? Isåfall hvilke telefoner? Å hvilke av de telefonene er da gode igjen som tilfredstiller de kravene jeg har ovenfor? Da tenker jeg også på pris, for har lest enkelte steder at der er utrolig dyrt for slik GPS penn. Kartene må jo da selvfølgelig være oppdatert. Håper på svar så fort som mulig! Takk for at du tok deg tid til å lese dette. Mvh Poppee Endret 4. juni 2008 av poppehs Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=64198 Det er ny versjon av denne på vei, men vet ikke når den blir lansert.. https://prisguiden.no/product.php?productId=79697 Her har du 2 nokia modeller, en rimelig med 2,2" skjerm og GPS og en annen som er en god del dyrere og har 2.8" skjerm.. litt størrelse på skjermen er en fordel når man skal bruke den som GPS.. Vet dessverre ikke noe lyden i de.. Endret 2. juni 2008 av Cenariuz Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I min N82 er det vertfall god lyd:) Lenke til kommentar
equalern Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Problemet er at N82 har utrolig små'e buttons : / Jeg må ha noen som er litt store, pga fingrene mine Lenke til kommentar
equalern Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Tenkte også på om N95 funker. Har lest at GPS'n der suger og er ubrukelig, men går det ikke ant til å få byttet denne? For da er jo den mobilen noe utmerket for meg. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nye iPhone som så vidt jeg vet skal lanseres 9.juni, skal i følge ryktene ha innebygget GPS. Om den blir bra kan bare gudene vite ( og noen få apple-ansatte) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Skal bestille meg en ny telefon og er veldig usikker på hvilken telefon jeg skal ta. Det som er veldig viktig når jeg kjøper en ny telefon er at den har_ * God lyd når jeg skal ringe til andre personer ( høre hva de sier i støy ) * Gode taster, ikke slike taster hvor jeg ikke ser hva jeg trykker ( har store fingre ) * GPS, reiser 3 - 5 dager i uka utenlands i hele Europa, så trenger GPS. (Må være Nokia) Har lest at man kan få kjøpt sånn GPS penn? eller noe slikt til en mobil. Men dette er jo til utvalgte telefoner? Isåfall hvilke telefoner? Å hvilke av de telefonene er da gode igjen som tilfredstiller de kravene jeg har ovenfor? Da tenker jeg også på pris, for har lest enkelte steder at der er utrolig dyrt for slik GPS penn. Kartene må jo da selvfølgelig være oppdatert. Håper på svar så fort som mulig! Takk for at du tok deg tid til å lese dette. Mvh Poppee Heisann. Er på jakt selv og fant nå slike touchpenner til en rimlig pris men så kommer frakt i tillegg da men. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....18&cid=6606 For har gps men synes da alle bokstavene er tett i tett så kommer man til med 10 tommeltottr så er det greit med en passe penn størrelse Lenke til kommentar
Ilida Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Skulle til å foreslå SE C702, men bare vær sånn du! Endret 16. juni 2008 av Ilida Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Problemet er at N82 har utrolig små'e buttons : /Jeg må ha noen som er litt store, pga fingrene mine Har du prøvd tastene på N82? Jeg var litt skeptisk når jeg så den, men når jeg fikk prøvd den synes jeg de var gode. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg vil heller tippe at sånne små taster med rom imellom er en fordel for folk med store fingre så lenge det er litt avstand mellom dem. Det viktigste er jo at de ikke sitter for tett, at tastaturet i sin helhet er stort nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå