vegge Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Må jo nesten være litt data-nerd (altså interessert i data) for å sitte på hw.no forumet da. Hvis ikke er det vel bare spam med deg Interessert i data er jeg. Men føler ikke jeg har den nødvendige kompetanse på noen områder slik at jeg kan kalles data-nerd. For 1,5 år siden så visste jeg vel ikke hvordan en harddisk så ut, men det kommer seg jo. Er dessverre blitt avhengig av dette forumet. Tror kanskje ADSL-en har skylda. Vurderer seriøst å ta ei uke fri. Ingen hw.no på ei uke! Flere som er med? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva med ingen PC i en uke? Noen som melder seg på 8) - Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei er du gal! Aldri frivillig :o Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva med ingen PC i en uke?- Ikke med det været vi har nå. Når sommeren kommer derimot så går 1 uke greit Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 ingen pc i en uke går greit det ovelerlevd i vinterfeiren uten pc og sommer ferien går også så det så ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 og sommer ferien går også så det så ! Blir ikke folk irritert på deg om du ikke sjekker mailen i en så lang periode? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det at geeker er flik på skolen er bullshit. Jeg annser meg som ganske flink på data og blir kanskje oppfattet som geek (ikke vet jeg ), og jeg er _ikke_ skoleflink. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva med ingen PC i en uke? Noen som melder seg på 8) - Er ivern fortsatt banna fra #hw.no? :oops: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva med ingen PC i en uke? Noen som melder seg på 8) - ER du gal? Får abstinenser etter en helg uten å sjekke mail og forumet. Blir litt etter noen dager. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 JA Jeg må være den smarteste personen jeg vet om, men samtidig så sier folk rundt meg at jeg er den morsomste personen de vet om... Så jeg må være den Morsomste nerden noensinne! 4 the record... Hadde bare femmere, en seks og en to... og et par firrere... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 JA Jeg må være den smarteste personen jeg vet om, men samtidig så sier folk rundt meg at jeg er den morsomste personen de vet om... Så jeg må være den Morsomste nerden noensinne! 4 the record... Hadde bare femmere, en seks og en to... og et par firrere... Godt sagt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Får abstinenser etter en helg uten å sjekke mail og forumet. Blir litt etter noen dager. mannen må være sprø som påstår noe slik Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg skal på ferie til nord-norge i et par uker til sommeren, prøver å få presset 19" og PC'n inn i bilen Skal forresten også til onkelen min i Oslo til helga, PC'n er med Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 fagene er bare så j*vla lette. Du går på ungdomsskolen, right? Da bør du glede deg til videregående. Tror nok du får mer å bryne deg på i 3MX, 3FY osv. Gleder deg allerede, ikke sant? :wink: Edit: det finnes vel verre ting enn overnevnte kurs også, men så langt i livet har jeg ikke kommet ennå.. Jau, du har rett i det siste. Det var ikke før jeg begynte å studere at jeg oppdaget at man faktisk måtte pugge og gjøre lekser for å oppnå gode karakterer. Vil påstå at grunnskolen ødelegger lesevanene til folk fullstendig. Du kan jo få toppkarakterer bare ved å følge litt med i timene. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har overlevd lenge uten PC. Er litt kjipt men går fint. Et par uker på stølen om sommeren og en uke i portugal går fint. Kosta f43n meg 1? for å bruke en 486-lignende sak som var koblet til Internett på hotellet i 10 minutter. Da bestemte jeg meg for PC-fri. (Tror nok jeg hadde hatt råd men prinsippsak). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Gleder meg til sommeren!! Ahh det skal bli deilig og tar eg ikke feil så blir det like varmt i år som ifjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå