Lufen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 på film er det alltid nerdene som har de beste karakterne og er flink på skolen hvor mange her kan si at de er eller var så flinke på skolen? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 har du sett den filmen som gikk på tven i helga (natt til søndag?)? den med nerder og rånere (noe i den dur) som sloss? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg kan si at jeg er i toppskiktet når det gjelder realfagene..... (uten å anstrenge meg i heletatt) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 har du sett den filmen som gikk på tven i helga (natt til søndag?)? den med nerder og rånere (noe i den dur) som sloss? Nerdenes Hevn 3.. Må si 1'a var bedre Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg kan vel si at jeg er begavet med evnen så jeg slipper å lese. Denne tråden flyttes off topic. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg er ingen (skole)nerd. Jeg er geek! Filmene er generaliserende og avspeiler på ingen måte hvordan dagens geeker er. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Mener du at alle som poster på hardware.no er nerder? Jeg oppnår relativt gode karakterer, men jeg anser meg ikke som nerd verken i data- eller skolesammenheng. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Pentium 4 2,00GHz @ 2,86GHz "BOXED" Abit IT7-MAX2 XMS 3200 @ litt for lite POV 4200XP @ lever @ 320/350 WD 80GB SE Creative Labs Audigy -"- Inspire 5300 Chieftec Dragon Fulltower blue 3Dmark 2001 SE: 13956 Jeez, det var en stor sigg Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er man nerd når man får 4-5-6 ? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jentene i klassen anser meg som et geni . Er god i matte og naturfag, får sånn 5ere og 6ere, ingen nerd av den grunn, fagene er bare så j*vla lette. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det er sant det Anders her sier. Begrepet nerd blir mer brukt for de som har et visst utseende enn det som kvalifiserer til nerd. Dagens nerder kan se rimelig ikke-nerdete ut, og ha et sosialt liv utenom datamaskinen. Geek er et bedre ord ja Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er man nerd når man får 4-5-6 ?Nei, skoleflink kanskje men ikke nerd.Btw, din sigg var like stor (hmm kanskje jeg skal begynne med ett korstog mot store og unødvendige sigger.) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 fagene er bare så j*vla lette. Du går på ungdomsskolen, right? Da bør du glede deg til videregående. Tror nok du får mer å bryne deg på i 3MX, 3FY osv. Gleder deg allerede, ikke sant? :wink: Edit: det finnes vel verre ting enn overnevnte kurs også, men så langt i livet har jeg ikke kommet ennå.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jentene i klassen anser meg som et geni . Er god i matte og naturfag, får sånn 5ere og 6ere, ingen nerd av den grunn, fagene er bare så j*vla lette. Herregud, i 8. er alt lett. Da har du sågar lyst til å lese for å få rba karakter, i tillegg til at du får alle dummy-matta du hadde i sjuende, om igjen. For ikke å snakke om naturfagen - der lærer du om naturen og dens veldig innviklede økosystem, for ikke å snakke om tyngdekraften! :O On-topic: Synes jeg holder et rimelig høyt nivå ja (ligger på 4 i en 2-3 fag, resten 5 - kanskje en 6'er) uten å være en nerd uten noen form for sosialt liv (ja jeg er ute med venner og slikt også, selv om det ikke kan virke sånn når jeg sitter her i Søppel dag ut og dag inn). Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ja, er det ikke irriterende. 8. klasse er jo bare 7. om igjen, litt mer lærer jeg jo men ikke mye. Det rare er at det kun er jeg, en kompis og noen av jentene som husker tingene vi lærte i 7. Og med læreren sin irriterende stemme klarer jeg ikke å drømme meg bort. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har en 4 i alle fag tror jeg Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg er ikke skolenerd selvom jeg driver mye med data. Holder meg rundt 3 - 4 i alle fag untatt fransk of engelsk (5-6) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 holdt meg stabilt i nedre sjiktet av klasse med mine 2-3-4..... jaja, shit happens. driter langt i det. skal ikke bli en forbanna ingenør Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Mener du at alle som poster på hardware.no er nerder? Jeg oppnår relativt gode karakterer, men jeg anser meg ikke som nerd verken i data- eller skolesammenheng. Må jo nesten være litt data-nerd (altså interessert i data) for å sitte på hw.no forumet da. Hvis ikke er det vel bare spam med deg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 I fjor hadde jeg ett snitt på 4.5 (IKT), GK almenn hadde jeg ett snitt på 3.3. Vet ikke helt hvorfor. Det er egentlig himla enkelt bare jeg gidder å lese litt så sitter det ganske greit. men jeg orker ikke gjøre lekser, sover i timene, driter i tysken (2) osv. f.eks så lå jeg på 1-2 i 1MX, men leste 1-2 timer før tentamen og fikk 4. leste 15 min før eksamen og fikk fire, kunne sikkert fått 5 hadde jeg tatt en av de vanskelige oppgavene. tok den ikke fordi den så så enkel ut. regnet med det var noe lureri. Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal ta forkurs eller almennpåbygg. om 1 1/2 år. har ikke hatt matte og fysikk siden GK. kan bli hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå