siindre Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Lurer på om noen av dere kjenner til ett veldig enkelt og gratis lydredigerings program. Det eneste jeg egentlig trenger det til er å kutte vekk noen sekunder i begynnelsen av mp3 filer så jeg kan bruke de som ringetoner etc. Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, last ned Audacity. Det er veldig bra og enkelt! Har lagd blant annet denne i Audacity: http://dump.no/files/03b8986e356d/Vice_City_-_Mind.mp3 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ok, lastet ned og installert. Mange knapper og funksjoner jeg ikke forstår meg på, før jeg roter rundt og bruker lang tid på å finne det ut. Hvordan får jeg en mp3 fil til å begynne noen sekunder inn i sangen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Velg Time Shift-verktøyet (den vassrette dobbeltpila blant knappane oppe til venstre) og dra lydsporet litt til høgre. Redigert: Eller, du meinte vel å klippe bort litt av byrjinga av ein låt: Bruk selection-verktøyet (øvst til venstre) til å merke dei sekundane du skal ha bort, og trykk delete på tastaturet for å slette. Endret 2. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takk folkens, gikk smertefritt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå