Nemkofaen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har nå endelig fått kjøpt meg rheobus fra Sunbeam, samt fire Titan 120mm-vifter som blåser en frisk luft ut og inn i kabinettet mitt. Fin temp der inne kan man si MEN, ettersom kabinettet mitt er 100% selvbygd så lurer jeg litt på hvilke brytere jeg skal bruke. Jeg har nå vanlig av/på (opp/ned), men dette er rimelig upraktisk når man snakker om power on power off. Kan disse kobles sånn at opp er på og ned er av eller omvendt? Sånn som det er nå, så må jeg foreta en kjapp svitsjing, av/på fort liksom. Pushbuttons kjøpte jeg også hos MP, men de gjør samme unytten, bare i annen retning. Kom med forslag! På forhånd takk Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Først og fremst: @ nicket ditt Så skulle jeg si du finner pushbuttons hos f-eks Elfa som er både NC og NO, altså normally close og normally open. Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 vel, jeg hadde glemt forrige innloggingsnavn og ble en tanke hysterisk, så derfor ble det det der. Elfa ja, de har mye stæsj, men en elendig nettside. Det er en med fjær jeg bør ha, har jeg skjønt... Vel, sjekke biltema og clas ohlson her i Trondheim tenker jeg, de har litt sånn der stæsj Takk Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Det skuffer meg stort at ingen kan gi meg link til noen som selger de bryterne jeg trenger... Vel? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 www.elfa.se Gå inn på "Elektromekanikk/Pneumatikk" og så på "strømbrytere" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ^^ jepp, og så velger du bildevisning på alle produkter. Ofte enklere og plukke ut det visuelle først for nybegynnere. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Noe sånt noe eller?? eller: eller: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ikke post så sinnsykt svære bilder, lag heller en link... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Noe sånn ja... Hvilke spec de har kan jeg ikke uttale meg om. Som vi sikkert skjønner er det NO (normally open) vi bør bruke. Det blir kontakt når du trykker, og PC snurrer i gang. Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeu, da tenker jeg at jeg skal finne meg en bryter ja Sjekker biltema og clas ohlson før jeg bestiller hos elfa. Det går litt kjappere Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå