toreae Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kan noen venligst holde den tråden åpen? Jeg har fått et bilde (i mitt hode) av en person løpende foran en geparden, mens han tar bilder. Definer stillbilde! Blir å miste en time nattesøvn, minst. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Kan noen venligst holde den tråden åpen? Jeg har fått et bilde (i mitt hode) av en person løpende foran en geparden, mens han tar bilder. Definer stillbilde! Blir å miste en time nattesøvn, minst. Hvis du får ødelagt nattesøvnen av å tenke på at jeg skal løpe foran en gepard med en 10-20mm, så går det nok ikke bedre når du tenker på at Nick Brandt tar disse bildene med et objektiv som tilsvarer ca 30mm på et Nikon D40. Sjekk bildene av diverse kattedyr, og tenk på at Nick ikke cropper bildene (han bruker analog mellomformatfilm). Du kommer til å forstå at det å løpe foran en gepard med kamera ikke er så veldig urealistisk som det kan høres ut. Endret 6. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er det noen som kan opptatere meg. Fakta om meg. Har ikke røkt på 4 uker. Har druket en 1/2 flaske Bache. Ser veldig lite TV. Og har ikke sett reklamen det er snakk om. Har ikke røkt på 4 uker og 10 sek. Har ikke røkt på 4 uker og 11 sek..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Seal er gift med Heidi Klum. Det er bare to ting å si: Lucky bastard Fucking lucky bastard En av de er til Seal, og den andre er til Heidi ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg våger ikke tenke på hvilken som er til hvem, men Gud signe sommeren Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 OT Jeg har aldri sett reklamen, men bestilte flett ny svart Tiguan nylig. Må vente i 4 måneder ONT Jeg så den røyke/foto-rekalmen for en tid siden, men husker ikke så mye av den. Uansett, jeg har ikke det problemet med nerver.. Dessuten tror jeg at jeg skal prøve å gå PMnormal i næringa. Har allerede 10-22 til 20D'n min.. Geparder?? Hvooor eer deeree?? Å, her - - Nei, nei, ikke bit, jeg sa "say cheese".. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) They bite. They scratch. They make a lot off fuzz. Theres no use stroking them and say pus pus pus. Hunting tigers out in India. Hunting - hunting - out in India :!: (The Bonzo Dog Doo-Dah Band) Endret 7. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Forumaktiviteten her på fotoforumet synker med 50% om ikke pmnormal holder seg til å fotografere rustne oljefat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå