Gå til innhold

Ninja Gaiden 2 native resolution only 585P

Ramsey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, Er fullstendig enig i at flyt er viktigere. Men jeg vil så gjerne ha begge deler.

Når jeg først har gått til innkjøp av HDTV og (HD)Spillemaskin forventer jeg nesten at spillene skal kjøre i minst 720p. Oppskalering er jo egentlig en skjemmende sak for både HDTV og Gamer. Synes det er svakt at en next-gen konsoll i sitt tredje år ikke engang klarer å dra 720p på nyere spill.

Mest av alt er dette skuffende for de av oss som har full hd tver. Når man oppskalerer kildemateriale fra 585 til 1080p sier det seg selv at resultatet ikke blir annet en grøtete.

Lenke til kommentar

Dette må være svært skuffende for Xbox-eiere. Hadde jo vært litt gøy om MS konkurrerte litt med Sony og deres Ninja Gaiden (kjører native 1080p, og går smooth som faan)

Men, det ser sikkert ikke crap ut fordet.

Lenke til kommentar
Synes det er svakt at en next-gen konsoll i sitt tredje år ikke engang klarer å dra 720p på nyere spill.

Helt klart at det er veldig kjedelig når nye spill ikke engang kjører i 720p native. Men ansvaret ligger hos vel hos utvikleren (Team Ninja/Tecmo )og ikke de som har laget konsollen. Nå er riktig nok Microsoft også utgivere så vi får håpe de ikke har presset Tecmo på lanseringsdatoen.

Men jeg tror heller det er interne problemer hos utvikleren som er grunnen.

Itagaki Leaving Team Ninja, Suing Tecmo

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=962293

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3168056

Hvis det er noen spesiell grunn da. Haze til PS3 er 576p native og Halo 3 er 640p native bare for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Spillet er jo ikke bra uansett HD-oppløsning eller ikke. En bæsj er en bæsj selv om den er i 1080p. (dog kanskje bæsjen ser bedre ut i 1080p?)

Og hvor stor forskjell er det på NG2 i 585p og 1080p? Nesten dobbelt så mange linjer på papiret, men ser vi virkelig noen forskjell når gameplayet er så frenetisk?

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Synes dette er morsomt. Alt dette pratet om 1080p, Full HD, bla bla denne generasjonen.

Det er kun 2-3 enkle spill som er 1080p og de fleste er vel faktisk under 720p.

Endret av lavard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...