nemiarwen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sitter på et hotellrom, og tok med meg PS3 for å få spilt litt GTAIV om kveldene. Problemet er at jeg får kun svart skjerm. Spiller på HDMI hjemme, men her på hotellet så må jeg koble til med Scart kabel. Leste litt i forumet her om at man må resette PS3, men dette fungerer ikke. Har prøvd og holdt power kanppen nede i 5 sek. Men ingenting skjer! HVA GJØR JEG?! Hjelp mottas med ekstrem takk. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 start maskinen på nytt. vent 2-3 sekunder, så prøver du å holde inne av å på knappen til den piper! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke bare piper, men la den pipe noen ganger. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 bebeluv skrev: Ikke bare piper, men la den pipe noen ganger. TAKK TAKK TAKK TAKK! Funker nå. AHHH. Faen så deilig! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 nemiarwen skrev: bebeluv skrev: Ikke bare piper, men la den pipe noen ganger. TAKK TAKK TAKK TAKK! Funker nå. AHHH. Faen så deilig! Hehe, kan føle lettelsen selv Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Haha, samme her.. Men ærlig talt? Ta med PS3 på hotell?! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 yackup skrev: Haha, samme her.. Men ærlig talt? Ta med PS3 på hotell?! Kanskje, dem er strengere på aldersgrensa i hotellbaren i forhold til hvor dem solgte GTA4, evt. han vil spare litt penger. :-/ Dessuten er det mange bakdeler med å tilbringe all tid i hotellbaren, f.eks. hvis du skal ut å kjøre, er det ikke like gøy i virkeligheten som i GTA, dersom du har litt mye innabords. :-/ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 yackup skrev: Haha, samme her.. Men ærlig talt? Ta med PS3 på hotell?! Må vel det når hotellene ikke har egne PS3 maskiner i hvert rom som standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå