Enceladus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det normalt at grafikken i Gta 4 ikke ser ut til å ha noen form for anti-aliasing eller Anisotropic filtering? Grafikken er liksom veldig uskarp Dette var det første jeg la merke til da jeg startet opp Gta 4 på x-boxen min og det er egentlig ganske irriterende. Jeg hadde liksom forventet mer av nestegenerasjons konsoller Eller er det noen jeg har oversett av utstyr eller innstillinger som fikser dette. Jeg kjører oppløsningen 1280x1024 på min 20 tommers skjerm på x-boxen. På pc kjører jeg 1600x1200 i spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har egentlig ikke lagt merke til noe sånt.. Har vært for opptatt med storyen Nå sitter jeg riktignok 2-3 meter unna en 32", da, så har nok noe med det å gjøre. Eneste du kan gjøre er vel å manuelt prøve å kalibrere skjermen til det ser penest mulig ut. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Siden du har kun har en 20" tipper jeg du sitter veldig nærme? Om man setter eg nærme skjermen så kan man nok se litt kanter osv. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tenker det går på at 1280x1024 ikke er en oppløsning 360'en støtter. Dermed blir det tap av kvalitet i bildet når tv'en tilpasser bildet til skjermen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jup er en del ujevne kanter på bilene, men ikke noe man legger mereke til med mindre man ser etter feil, he he;) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvilke oppløsninger støtter 360 da? Hva er best å kjøre på en 21 tommers lcd skjerm? Endret 3. juni 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skal gå an å oppskalere GTA IV til 1080p hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bruker du VGA kabelen? Med den så får man mange fler resolution options. Da kan man sette den nærmest oppløsningen skjermen din har. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette er et kjent "problem" Spillet er lagd sånn. Men hos noen ser det bedre ut, enn hos andre. Det var førsteintrykket mitt også. uskarpt+framedrops. Men legger merke til det, men man glemmer det fort etterhvert. Syns grafikken er best når det er ettermiddag, like før solnedgang :-) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette er et kjent "problem" Spillet er lagd sånn. Men hos noen ser det bedre ut, enn hos andre. Det var førsteintrykket mitt også. uskarpt+framedrops. Men legger merke til det, men man glemmer det fort etterhvert. Syns grafikken er best når det er ettermiddag, like før solnedgang :-) Samme her, må nesten stoppe opp og se på de fine omgivelsene, perfekt utført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå