Gå til innhold

"Hva er min WoW account verdt?" tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en US konto med old school NE mount verdt noe?

 

Hvis du mener old school, som i uten armor men likevel 100%, så får du nok en del. Vet ikke hvor ettertraktet NE mounts er, men kodo og hvit raptor er i allefall evig fete.

 

7-8000 Sadfez

 

Hvis det er sant, hvorfor kjøper ingen min vengeful mage som jeg har prøvd å selge for 1000 spenn siden jul?

Lenke til kommentar

For ikke å glemme flere maksa professions, hvor jeg vil annta han har flere gode patterns.

Etter hva jeg har hørt og kjenner til av markedet, er ikke et sted mellom 8000-10000kr en umulighet i det hele tatt for en konto som Sadfez har.

 

Eneste som kan trekke ned er om kontoeier ikke er orginaleier.

Det kan reservere enkelte potensielle kjøpere fra å være interesserte.

Lenke til kommentar

Slenger meg på bølgen og lurer herved på hvor myejeg kunne forvente for denne kontoen, med 2 characters.

 

Shaman, Horde.

 

Melee Shaman

 

Shaman har noe healing gear, men ikke spess bra, har normal flying, kan fixe gull, ca 1k kansje. Har epic LW pattern for BT shoulders... + mye annet

 

Paladin, horde.

 

Paladin har en del epics for retribution, men ble laget for healing.

 

Paladin Melee gear

 

Link til healing gear kommer så snart armoryet oppdateres -.-

 

Paladin har epic flying, men lite gull da jeg ikke spiller på den lengre. Den har en del tanking gear også, mix av blues og epix.

 

Begge disse er på PVE servere, name change or transfer er klar.

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe ca. 2000kr. Ikke noe serlig mer.

 

PvE server trekker veldig ned, det samme at paladin er melee geared, og shamanen enhancement (kan være positivt hvis en raider kjøper acc).

 

Ikke spessielt bra gear.

 

 

Tipper shaman har greit begynner gear :) ?

 

Den er past kara, men aknsje SSC/TK ?

 

Det at paladin er melee, er bare fordi jeg kjedet meg for noen måneder siden når jeg sluttet å spille på den. Har byttet til healing gear, men venter på armory.

Lenke til kommentar

Sånn bare for prisvurderinga sin skyld:

 

PvE-Server:

70 Human Warrior - Crit immune og dungeonblues. Klar for kara. 375 Herb/Skin - Epic Flyer

70 Dwarf Hunter - Exalted med det meste, SSC/TK gear, 375 LW/Skin - Epic Flyer

70 Gnome Mage - Lett miks av kara/badge gear - 375 Herb/Enchanting - Epic Flyer

70 Dwarf Priest - Whitemend/Mooncloth, div kara/badgegear - 375 Alch/Tailoring - ca 1600 heal, 700 mp5 - Epic Flyer

(pluss en warlock ~45-ish)

Samlet har dem en ca 13-14.000g, pluss en dynge mats til de forskjellige professions dem har javnt fordelt. Endel bra recipies også.

 

PvP-Server:

70 Orc Shaman - Glad S1/Vindicator - 375 Skin/Mining - Epic Flyer

ca 3800g

 

Litt moro og se hvor mye folk hadde vært villig til å gi for den der. Ikke det at jeg har lyst til å selge ettersom timebetalinga hadde blitt utrooooolig dårlig. :p

Lenke til kommentar

Vet bare en sted. Dansk side, trade et eller annet. Tingen var at jeg hadde selv kjøpt den hos noen andre, så jeg hadde ikke cdkey eller secret question/answer. Derfor ville ingen kjøpe den.

 

Mente egentlig full merciless, var snakk om før season 3 kom. Har epic flying, 375 i 2 professions og en del pve epics.

Lenke til kommentar

Ohwell, ohwell. Har jo mer eller mindre lånt bort accounten min jeg, men hadde vært litt fint å vite hvor mye account er verdt.

 

Tauren shaman lvl 70 -Elemental PVP gearet, har også en del PvE epics som elemental, på ca ssc nivå. Nesten full epic som resto, 1600 +healing, uten en jævla enchant dessverre, ville vel blitt over 1800 med enchants I guess. Også full epic som enhancement, random epics egentlig, selv om det meste er fra Ssc/TK, har også World Breaker og de 2 fistweaponsa fra badges med executioner og mongoose. 1450 ATP/30%/100 hit ca. 375 eng/375 mining. Flying epic, har også netherdrakezz

 

Belf(gay) Mage 70 - PvP gearet, vet 3meningen min holder på å skaffe de siste vindicator delene, om det spiller noen rolle, har ellers bare få kara epics, 2 t4 og shadowweave settet. 375 tailoring/ 320 eller noe enchanting. Vanlig flying på denne =(

 

Har ellers en 62 paladin, 42 warlock, 29 twink og andre lowbies over 20ish.

 

Har ca 2000g tilsammen på alle charsa, og en del enchanting mats på magen. Har også veldig mye dritt på alle charsa, random stuff alt sammen(lærern kom :p)

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Har ikke tenkt til å selge den, men bare sånn for å sjekke:

 

- 70 tauren druid (1700 healing 300ish res, samme nivå på pve gearet)

- 70 ud warlock (4/5 vengeful, 1 merciless)

- 70 tauren shaman

- 70 belf pala

- 70 gnome mage

- 70 nelf druid

- 70 nelf hunter

- 70 nelf priest

- 70 orc warrior

- 70 nelf rogue

 

Er litt usikker på om de 2 nederste er 70. Mulig de er litt under, men de er i hvertfall 65.

 

Ca. 3k gull til sammen.

Epic flying på 2 av dem.

 

Der jeg ikke har listet opp gearet er det quest gear og evt noe honor gear. Standard crap.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...