Pyro Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg sitter å prøver å finne ut navnet på et gammelt spill jeg spilte for ca 5 år tenker jeg. Det er et spill hvor du styrer en fotballspiller i forhold til ferdigheter som han tillegner seg etter hvert som du får erfaringspoeng. Du kan også velge utspill i forhold til at fansen skal like deg. Gå ut i pressen, få tattovering o.l. Veldig enkelt spill som ikke var i fullt vindu engang tror jeg. Sikkert en del eldre en 5 år siden også. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva det spillet heter? Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det New Star Soccer du tenker på? http://www.newstarsoccer.com/ Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Nei, det er ikke det. Spiller ikke kampene selv. Bare får resultatet. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Championship Manager, også kalt CM ? Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe. Nei. Mye mindre avansert spill enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ikke webrowser spill? Anbefaler deg et forsøk i GameID tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå