oldblood Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei! Noen av dere har sikkert sett at jeg har skrevet det samme i en annen post, men det er en forskjell. En annen side:P Jeg lure på om man kan stole på www.weaponmasters.com sender de varene sine? eller er denne siden bare noe tull, som ikke er seriøst? Fint om dere legger til noen linker som kanskje er positive til denne siden, omtale kanskje? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Erm, tviler på særlig respons her. Forøvrig viser jeg til sidenavnet som er hardware.no, ikke cosplay.no Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Weaponmasters (gamle Swords-online) er en seriøs aktør, har selv handlet der for noen år siden. Postbudet kom med pakke på døren og leverte en flott Claymore. Ser også at de nå sender med andre enn FedEx, noe som gjør at frakten er nesten halvert. Dersom du er på jakt etter sverd er det ingen importproblemer. Sverd regnes nemlig ikke som våpen lenger og kan fritt fraktes inn i landet, kniver derimot vil bli stoppet i tollen. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Men du vet ikke tilfeldigvis hvor langt/kort bladet må være for at det telle som en kniv? Lenke til kommentar
Miraii Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 forresten litt off topic, men hva ville tilleggsprisen på frakt ligge på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå