levlex Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ny farge og nye bilder av X1i fra Sony Ericsson. Men den kommer ikke før i desember. Les mer Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Når skal Amobil skifte RAM'n til Xperia fra 128 MB til 256 MB i prisgiden a? er litt misleading når man sammenligner med andre telefoner Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Steike den ser bra ut! Men desember? Hmm.. Det blir nok for lenge til, for min del..! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Når skal Amobil skifte RAM'n til Xperia fra 128 MB til 256 MBSkulle spørre om det samme. Er snart to uker siden jeg tipset om RAM-økningen. Vil si dette er en er enn større nyhet enn en gjennomsnittlig iPhone-sak på Amobil... Tidligst desember stemmer, dessverre. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Med 256mb RAM så er jeg sikker på at telefonen ikke er utdatert i forhold til markedet når den kommer ut, og jeg hadde nok fått den som en julegave uansett så det er vel like så greit Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men en ting jeg kom på nå. De som f.eks har WM5 kan jo oppgradere til WM6. Så for de som har WM6, kan de oppgradere til WM7 når dette kommer? Hardwaremessig, så vil jeg jo tro Xperia vil takle WM7. Noe HTC Diamond også vil gjøre..? (i think) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hardwaremessig, så vil jeg jo tro Xperia vil takle WM7. Noe HTC Diamond også vil gjøre..?De deler jo HW-plattform. Om Xperia klarer WM7, klarer nok Nighthawk det óg. Endret 3. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hardwaremessig, så vil jeg jo tro Xperia vil takle WM7. Noe HTC Diamond også vil gjøre..?De deler jo HW-plattform. Om Xperia klarer WM7, klarer nok Nighthawk det óg. Jeg tror Xperia'n kommer til å klare det bedre enn Diamond, med tanke på at Diamond har en del mindre RAM. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 WVGA på 256MB mot VGA på 192MB. Om det først fungerer på den ene, går det nok greit på begge. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 WVGA på 256MB mot VGA på 192MB. Om det først fungerer på den ene, går det nok greit på begge. Det kommer nok til å fungere ja, men det kommer til å kjøre smoothere på Xperian fordi den har mer RAM, men dette får vi ta når den tid kommer Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vakker mobil som jeg har siklet på ett par måneder, men nå ser det nok ut som det er HTC som muligens trekker det lengste strået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg