Gå til innhold

Den optimale gaming-musa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech MX500 fordi den har avansert optisk teknologi på insiden, Knappene er digge og scrollhjulet er bra, Den passer perfekt i min småe hånd (de sier at den passer til de med store hender) og den ser grådig hi tech ut og nice strømlinjet design! Og den er bedre en en MS 3.0 som eg lånte. :woot:

Lenke til kommentar

digger min mx500 men forguder min mx300, 3.0 synes jeg knappene er så fæle på :p 1.1 gikk an men de jevla knappane igjen + at knappene hengte seg noen ganger

den aller beste musa jeg har hatt er wingman gaming mouse, syns det kan komme en mx-utgave av den :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bruker nå MX700 og er veldig godt fornøyd men må si at 'musa i mitt hjerte' (wow - her er det rom for tolkning og dobbeltbetydninger!) fremdeles er Razer Boomslang 2000.

Boomslang'en er definitivt den beste game-musa jeg har hatt - vurderer sterkt å kjøpe en av de 'nye' som kommer på markedet nå.

Synes den er bra fordi

1) Du har mulighet til å stille om følsomheten mens du er inne i et spill

2) Nøyaktigheten/følsomheten er helt utrolig selv om (eller kanskje faktisk på grunn av!) at det er en ballmus. (Hjulene som kula rører på leses forøvrig optisk inne i musa, så det er vel noe av 'hemmeligheten' bak den ekstreme følsomheten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...