XP_man Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ja, hva mener du er den optimale gaming-musa? Begrunn gjerne svaret ditt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Logitech MX500 fordi den har avansert optisk teknologi på insiden, Knappene er digge og scrollhjulet er bra, Den passer perfekt i min småe hånd (de sier at den passer til de med store hender) og den ser grådig hi tech ut og nice strømlinjet design! Og den er bedre en en MS 3.0 som eg lånte. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg syntes at Logitech MouseMan Dual Optical er digg.....Dobbelt så nøyaktig som andre mus med 1 optisk sensor.. Dessuten er det mye smak og behag involvert her.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 digger min mx500 jeg, komfortabel og bra presisjon:D De knappene som er på sida er jo geniale når du surfer, kan både klikke deg fram og tilbake :nice: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 digger min mx500 men forguder min mx300, 3.0 synes jeg knappene er så fæle på 1.1 gikk an men de jevla knappane igjen + at knappene hengte seg noen ganger den aller beste musa jeg har hatt er wingman gaming mouse, syns det kan komme en mx-utgave av den Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 den aller beste musa jeg har hatt er wingman gaming mouse' date=' syns det kan komme en mx-utgave av den hehe, årøv å mekk det selv da vel, ville blitt nice Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 hehe, årøv å mekk det selv da vel, ville blitt nice har vert inne på tanken endel ganger ja :smile: Lenke til kommentar
Vegeta Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 helt klart logitech mx 500! selvom jeg ikke har kjøpt den enda Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Syntes at MX300 og MX500 er best! men skulle jeg velge en av dem måtte det blitt begge Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bruker nå MX700 og er veldig godt fornøyd men må si at 'musa i mitt hjerte' (wow - her er det rom for tolkning og dobbeltbetydninger!) fremdeles er Razer Boomslang 2000. Boomslang'en er definitivt den beste game-musa jeg har hatt - vurderer sterkt å kjøpe en av de 'nye' som kommer på markedet nå. Synes den er bra fordi 1) Du har mulighet til å stille om følsomheten mens du er inne i et spill 2) Nøyaktigheten/følsomheten er helt utrolig selv om (eller kanskje faktisk på grunn av!) at det er en ballmus. (Hjulene som kula rører på leses forøvrig optisk inne i musa, så det er vel noe av 'hemmeligheten' bak den ekstreme følsomheten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå