Anonym5656 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heisann! Holder på med en fiktiv reklamekampanje(skoleprosjekt) og skal argumentere for biodrivstoff slik at folk skal begynne å bruke det, og jeg hadde tenkt til å fokusere på bedrifter. Er det noen fordeler å bruke biodrivstoff i en bedrift? Noen som har noen bra artikkler på temaet? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 <rant> Hva med "Kjør på biobrensel og føl at produktene våre koster ingenting i forhold til de nye matvareprisene!" Kan noen fortelle meg hva som er så bra med dette biobrenselet? Mesteparten av disse produktene tar maten til mennesker i den tredje verden for å få oss i i-land til å føle oss så miljøbevisste. </rant> Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Det er litt av utfordringen med oppgaven. Å forandre folks negative holdninger til biobrensel, etter alt medieopptøyene om at de bare tar matene til fattige meksikanere. Tror jeg skumleste noe engang om at de som bruker biobrensel får ingen/mindre avgifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå