Gå til innhold

Effedrin, koffein og grønn te, hvor stor effekt?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg så tidligere en tabell med rangering av forskjellige produkters effekt på forbrenningen, blant annet grønn te, kaffe, ECA-stack, Stack 5 osv . Vet at ingen av disse stoffene har noen super "over natten"-effekt, men at de kan gi det lille ekstra. Noen som vet hvor mye de hjelper?

 

Mener å huske at koffein ble rangert høyere, altså at det hjalp bedre, enn Effedrin - men er ikke sikker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange mener at koffein øker forbrenningen. Jeg bruker å drikke 1-2 kopper kaffe før joggetur når jeg deffer fordi det muligens øker kroppens forbrenning, samt gir en liten oppkvikker. Det samme går for grønn te. De andre produktene har jeg lite kjennskap til. Tar også CLA og Pyrulean, men det er vanskelig å si om disse funker eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å finne noe referanse noe sted i farten, men jeg mener bestemt (sånn off the top of my head) at jeg har lest at grønn te skulle kunne utgjøre noe i størrelsesorden 200 kcal om dagen. Husker ikke helt hvor store doser dette krevde.

 

Felles for alle disse produktene er vel at de (i stor grad i alle fall) øker forbrenningen gjennom å øke pulsen. Det skulle vel innebære at man ikke nødvendigvis bare kan legge sammen forbrenningseffekten fra mange preparater som man tar sammen, det er sikkert litt mer komplisert enn det.

Lenke til kommentar

Alle disse produktene sier å ha en effekt på forbrenninga. Sjøl er jeg stor tilhenger av kaffe og grønn te. Blir som regel en kopp kaffe før morgencardio på diett. Ikke sikker på hvor mye det faktisk hjelper på forbrenning, men det hjelper å ha troen. ;)

 

Når det gjelder effedrin, er jo dette klassifisert som en sentralstimulerende middel, som narkotika.

Lenke til kommentar
Det er klassifisert som dopingmiddel, ikke narkotika.

 

Regnes vel muligens på samme nivå som AAS..

 

når det er sagt, så blir kommer jo såklart en eca stack til å virke, er jo bare å se på amfetamin-vraka som går rundt, veldig få av disse er tykke, men om du tar steget om å bruke sentralstimulerende dopingpreparater for å gå ned ett par Kg så er det ditt problem, har du forresten lest om bi-virkninger på Èfedrin?

 

og hva mener du med ikke effekt over natten? sånne sånne preparater er ofte vanndrivende, mao du mister ikke fettet ditt, men dehyderer deg selv...

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Ekte Eca-stack er jo en kombinasjon mellom koffein, aspirin og effedrin. Uten godt kosthold, mye trening så vil ikke disse hjelpe deg noe som helst. Eneste som kan forbrenne fett effektivt uten at du rører deg er DNP.

 

Forresten prøvd effedrin bare får å se hvordan det påvirker meg og treninga. Min konklusjoner at større svineri skal du lete lenge etter. Fucker opp matlysten og du blir sykt trøtt etterpå. Pluss at jeg ble veldig kvalm. Men det er kanskje en gunstig effekt får å gå ned i vekt? Men uansett er dette en usunn måte å gjøre det på. Bedre å jogge noen km ekstra.

Endret av Sandsvei
Lenke til kommentar
Ekte Eca-stack er jo en kombinasjon mellom koffein, aspirin og effedrin. Uten godt kosthold, mye trening så vil ikke disse hjelpe deg noe som helst. Eneste som kan forbrenne fett effektivt uten at du rører deg er DNP.

 

Forresten prøvd effedrin bare får å se hvordan det påvirker meg og treninga. Min konklusjoner at større svineri skal du lete lenge etter. Fucker opp matlysten og du blir sykt trøtt etterpå. Pluss at jeg ble veldig kvalm. Men det er kanskje en gunstig effekt får å gå ned i vekt? Men uansett er dette en usunn måte å gjøre det på. Bedre å jogge noen km ekstra.

 

 

uten trening og riktig kosthold vil disse preparatene hjelpe deg, pga at de er vanndrivende... og idet hele tatt nevne DNÅ her synts jeg er dumt, vet aldri hva overvektige fjortisser finner på, extremt farlig stoff som verken er beregnet på folk eller fe

Lenke til kommentar

Jasså, på hvilken måte vil det hjelpe deg at det er vanndrivende? Vannet kommer tilbake så fort du har gått av ;)

 

Okei, vis de "fjortissene" har kontakter til få tak i det tror jeg ikke det spiller noen rolle om jeg skriver det her eller ikke. Da har de allerede tilgangen.

Lenke til kommentar

Kort å enkelt "DNP ble opprinnelig fremstilt for bruk i utløsermekanismen i sprengstoff. Det ble også lenge brukt som innsektsmiddel. I 1930 årene ble DNP foreskrevet som slankemiddel i mange land, men ble tatt av markedet pga mye bivirkninger og at folk døde. DNP henter energien fra kroppens fettlagre og brenner ikke muskulatur. DNP øker kroppstemperaturen betraktelig. Det er det som gjør DNP så veldig farlig."

Lenke til kommentar

ahh, så gåseøya nå. ;)

 

Synts måten du skrev det på ufarliggjorde stoffet, selvfølgelig er det bedre at man har peil, men dette er ett extremt farlig stoff som doesers i Mg så vidt jeg vet, og det er meget små marginer som betyr liv og død, kanskje så lite som en feilmargin på 10-20 % kan bety kroken på døra

Lenke til kommentar
ahh, så gåseøya nå. ;)

 

Synts måten du skrev det på ufarliggjorde stoffet, selvfølgelig er det bedre at man har peil, men dette er ett extremt farlig stoff som doesers i Mg så vidt jeg vet, og det er meget små marginer som betyr liv og død, kanskje så lite som en feilmargin på 10-20 % kan bety kroken på døra

 

Var ikke meningen å ufarligjøre det. hehe. Det dosere's nok i MG som mange andre stoffer ;) Men det skal så veldig lite til får at man får skader av det. PLus at det er veldig vanskelig å vite hvor mange mg det er i en kapsell da selgerne selv som sitter å doserer dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...