Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC bråker sykt i oppstart!

Anbefalte innlegg

Har ett problem med at pcen min bråker sykt nar jeg starter maskinen min.Dette skjer kun når pcen har stått av i minst 10 minutter.Når jeg starter den etter f.eks 15 minutter, etter å ha slått den av, så begynner den å bråke noe ganske sykt.En mørk brummelyd, men klikkelyder ,som noe tar i etteller annet.Etter 6-7 minutter går lyden vekk og pcen bråker ingen ting mer. Den bråker derimot ikke hvis jeg kun restarter den.Det er sykt irriterende og skjønner ikke en dritt her.

HJELP!!!

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som at du har en vifte som synger på siste verset. Den må "varmes opp" før den går skikkelig, så da er det like greit å få den byttet med en gang.

Åpne maskinen, start den opp (avbryt eventuelt windows-oppstarten) og stikk en penn inn i viftene etter tur. Da hører du fort hvilken det er som bråker.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
Høres ut som at du har en vifte som synger på siste verset. Den må "varmes opp" før den går skikkelig, så da er det like greit å få den byttet med en gang.

Åpne maskinen, start den opp (avbryt eventuelt windows-oppstarten) og stikk en penn inn i viftene etter tur. Da hører du fort hvilken det er som bråker.

Takk,skal prøve dette å se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...