Gå til innhold

Få tak i hele/halve lam

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem av en matklubb (Fullvom.com) og vil gjerne servere helgrillet lam i juli. Har noen tips om hvor jeg kan skaffe dette? Siden ikke det er høysesong må jeg nok godta at det er frosset,men det spiller ingen rolle!

Jeg bor i østfold,men spiller ingen rolle om jeg må kjøre en tur får å få tak i!

Håper noen kan bidra med forslag, så jeg kan gi gutta en flott matopplevelse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er medlem av en matklubb (Fullvom.com) og vil gjerne servere helgrillet lam i juli. Har noen tips om hvor jeg kan skaffe dette? Siden ikke det er høysesong må jeg nok godta at det er frosset,men det spiller ingen rolle!

Jeg bor i østfold,men spiller ingen rolle om jeg må kjøre en tur får å få tak i!

Håper noen kan bidra med forslag, så jeg kan gi gutta en flott matopplevelse!

Jeg vil tro at de fleste større matbutikker med ferskvaredisk kan bestille dette til deg.

Happy grilling!

Tobias

Lenke til kommentar

Synd at du ikke har slakter i nærheten. Jeg synes det er fantastisk å gå til slakterbutikken og få tak i gode pølser, skikkelig ferske varer, gode råd etc. Når vi snakker om et helt lam...da jeg var i Sør-Afrika sist var det selskap og familen fikk tak i en hel sau hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg tror de måtte ut med 500-600 kroner hvis jeg ikke tar helt feil...men da måtte vi stå for selve slaktingen selv :roll: Lykke til med serveringen i matklubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...