Taxmannen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Heisann. Jeg skal opp i matte muntlig på onsdag, og har om førerkort/mopedlappen og moped. Det jeg lurte på var om noen kunne nevne noen nødvendigheter omkring moped. Jeg er svært lite interessert i det, og har ingen kunnskap om emnet. Når man skal kjøpe moped, hva må man skaffe seg? Priser på hjelm, kanskje mopeden må fikses litt på, er det vanlig å selge videre billigere/dyrere? etc, etc. Takk! Endret 4. juni 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hjelm priser varierer mye, går du på lidl får du en for 400kr går du på en mc butikk med ''kjente'' merker er det plutselig oppi 1000kr, min kostet 1600kr kjøpt på bullfighter http://bullfighter.no/product_info.php?cPa...products_id=233 er vel vanlig og selge sykkelen videre, og er mest vanlig og selge billigere, men er sykkelen mye trimmet synker den i pris, er den orginal er prisen høyere igjen men kjøper du en skikkelig ødelagt sykkel og fikser den opp tjener du på det, eller det kommer ann på hvor mye penger du måtte ut med for å fikse den, så er ikke alltid det lønner seg, er som oftest alltid noe små plukk på de fleste mopeder. men må ture nå, kan skrive mer seinere Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Vel. Det er bare å stenge tråden. Har ikke bruk for den lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg