Submoose Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Greit jeg kan begynne rett på sak: 1. Jeg kan ikke starte Crysis uten No-CD crack. (Fordi det kom "problemer med emuleringsprogamvare") 2. Jeg kan ikke joine noen online spill. 3. Jeg kan ikke lenger åpne Crysis CD-en Ja, jeg har kjøpt spillet ... Jeg har verken Daemon Tools, 52%/120% Alchohol eller lignende installert, og har ikke hatt det heller ... Kan noen si meg hva som kan være feil på punktene? Ja, jeg kan også ta opptil mange bilder av CD og cover og alt det der, hvis noen her ikke tror at jeg kjøpte spillet. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror ikke du har kjøpt spillet! Se til å ta bilde av cover! Mohohahaa Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Sånn, da fikk jeg sløst bort den tida også ... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Noen cd-rom kan ha problemer med kopibeskyttelsen til spill. Om du har mulighet, prøv spillet i en annen cd-rom. Jeg får også den feilen noen ganger når jeg starter spillet. Men det hjelper å bare prøve noen ganger til det kommer. Oftest 2-3 ganger når det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå