The Hoff Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei, Nylig klarte jeg å søle saft over laptopen slik at skjermen ble ganske hardt skadd. Jeg har PC-forsikring gjennom Tekna, som benytter seg av Gjensidige. Jeg tenker å prøve å ta det på forsikringen, og leser følgende i forsikringsbeviset: Har forsikrede eller sikrede grovt uaktsomt eller forsettelig fremkalt eller medvirket til et forsikringstilfelle, kan erstatningen settes ned eller falle bort. Er det noen som kan si noe om jeg kommer til å havne i den kategorien? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Litt saftsøling er ikke grovt uaktsomt. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Grov uaktsom er som regel hvis du med vilje kastet den i bakken, eller at du feks sitter med laptopen på Oslo S, for så å gå på dass mens du lar laptopen bli værende igjen på din plass. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Saft er et hendig uhell, og dekkes nok lett av forsikringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå